Borsten in begin vd zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Flowerlover, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben vandaag 8 weken en 3 dagen zwanger, had tot deze week de hele dag door gevoelige borsten maar de afgelopen 3 dagen valt dit mee, het is niet zo pijnlijk gevoelig meer, maar ze zijn wel vol. Nu lees ik veel over de sympthonen van een miskraam en dat de borsten minder gevoelig worden, maar daar wil ik niet aan denken. Wie van jullie hadden gevoelige borsten in vlagen?

Ps. We hebben met 7 weken een echo gehad en het hartje klopte

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Mijn borsten zijn ook niet altijd even gevoelig. Evenals de misselijkheid... Wisselt een beetje.
    Vandaag bijv hele dag geen last maar als ik ze nu indruk lijkt t wek een en al blauwe plek.
    Soms ook wel een paar dagen achter elkaar minder symptomen!
    Geen zorgen!

3. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Volgens mij was bij mij toen de pijn/gevoeligheid ook wel weg hoor. Wel waren ze nog steeds groter dan voor de zwangerschap.

4. Zizoe

Zizoe Lid

23 okt 2014
    47
    14
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken over verminderen van symptomen. Heb ik namelijk wel gedaan en alles is nog steeds goed.
    Na de 5e week werden mijn borsten minder pijnlijk. Symptomen kunnen komen en gaan 😅..

5. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik had rond de 7 weken al geen last meer van mijn borsten en werd er ook zenuwachtig van maar met 8 weken goeie echo met kloppend hartje dus zit allemaal goed :)
    Symptomen komen en gaan, misselijkheid kwam bij mij ook opeens bij de 6 weken opzetten en verdween na 2 weken weer. Moeheid ging ook weg en is nu weer terug dus geen peil om te trekken haha.

6. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik ben tot nu toe 1 x misselijk geweest en daarbij kwam het ook meteen eruit dus tot nu heb ik echt fijne zwschap 😁 Dank voor jullie reacties ❤️

Deel Deze Pagina