hallo morgen zou ik ongesteld moeten worden. heb zaterdag een test gedaan die negatief was zou ik nu wel zwanger kunnen zijn? groetjes een trotse mama
kan wel er zijn meiden bij die een week lang negatief testen en na die week positief dus het kan nog.
ja want niet iedereen test positief voor zijn NOD ik zou als je 1 dag overtijd ben nog een keer testen dan weet je het zeker. Veel succes Liefs brenda
een dag voor je menstruatie kan je je ei niet meer bevruchten dus op je titel vraag is een nee wel kan ht zijn dat je te vroeg getest hebt dus ja je kan zwanger zijn, morgen als je geen ongi wordt weer testen
Een dag voor je menstruatie zwanger WORDEN is wat lastig.. Ok .. flauw flauw.. maar het kan wel dat je te vroeg getest hebt.. dat je ei iets later was. Zou 2 a 3 dagen wachten en dan nog een keer een test doen. Succes
lol ik teste met mn eertste zwangerschap pas met 9 dagen overtijd positief..... ligt er ook aan hoe je hcg opbouwt
Het ligt eraan wanneer jij je eisprong hebt gehad!!! Stel je voor je hebt opeens een langere cyclus omdat je ei later is wordt je ook later ongi!! Ik testte pas na 9 dagen overtijd positief dus mijn ei is veel later gekomen. Je weet het nooit zeker. Maar als jij een hele regelmatige cyclus hebt en altijd op dag 28 ongi wordt is het zeer onwaarschijnlijk dat je dan opeens op dag 27 een ei krijgt...
dat is het probleem heb volgend mij nooit een regelmatige cyclus gehad we zien het wel als ik voldende week nog niet ongi ben ga ik weer test halen en anders volgende maand weer een kans toch?
Ja als ik jou was gewoon om de dag vrijen zo mis je je eitje niet....wat zijn je cyclussen dan? Altijd van je langste cyclus uitgaan met testen. En idd niet gelukt volgende ronde mischien meer geluk!!!
nou ...... heb getest !!!! heel super licht streepje alleen in dag licht te zien over paar dagen nog meer een x proberen
nee gewoon weg gegooit m`n vriend zag niks maar ga van de week weer testen en anders gewoon nog even wachten!!