Hallo meiden, Ik heb een vraag, misschien wat onnozel maar ach We proberen zwanger te raken. Nu had ik last van wat symptomen, maar ik wilde per se afwachten of ik ongesteld werd voor ik zou testen, om teleurstellingen te voorkomen. 1 dag voor ik ongesteld moest worden werd ik het heftiger en erger dan anders, heel veel en helderrood bloed, het ging gepaard met vreselijke buikpijnen! Dit stopte in de middag op de tweede dag net zo snel als het gekomen was, een vriendin zei dat als ze niet beter wist ze dacht dat ik een miskraam had, maar dat lijkt me wat vroeg. Nou, 2 dagen niets en vandaag opeens wat roze en bruinig verlies smiddags, een uurtje en héél weinig. Evenals druk op de onderbuik. Ik snap er niets van en weet niet zo goed wat ik ervan denken moet. Iemand soortgelijke ervaringen? Suggesties wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik hoor het graag! Liefs, Bloezem.
geen ervaring mee t zou natuurlijk een miskraam geweest kunnen zijn maar dat zal je dan nooit weten. succes meer klussen de volgende ronde! zijn jullie allang bezig?
Het kan mk maar kan ook net zo een heftige ongesteldheid zijn.....het is iets dat we jammer genoeg nooit zullen weten! Als je het niet vertrouwd, zou gewoon morgen de HA bellen en alles uitleggen..succes!
Ik weet het ook niet meid. Zoals eerder gezegd als je het niet vertrouwd inderdaad ff de HA bellen. Succes meid!
Bedankt voor alle reacties We zijn nog niet zolang bezig, dit is de derde poging. Moeten natuurlijk geen wonderen verwachten Zitten ook in een behoorlijke stressvolle periode met verbouwen enzo, misschien ben ik daardoor wat ontregeld.. In ieder geval moeten we weer aan de klus denk ik