35 weken en een naar gevoel in de buik/slecht slapen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweemeisjes, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Dames,

Ik, heb vannacht echt slecht geslapen. Het schijnt dat de baby nog niet is ingedaald. Maar ik ben nu 35 weken ver. De gyn wil volgende week een draaipoging doen. Maar ik heb echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik heb ook last van harde buiken. Toch weet ik wat weeen zijn, omdat ik al een dochter heb. Wat kan ik nu het beste doen.
    Ik ben echt bang dat ik voor niets bel. De bloeddruk was vorige week 90/130 (op zich wel netjes) en geen eiwit in de urine. De eerste keer ben ik ingeleid met 38 weken van onze dochter (vanwege HELPP)

Nu voel ik me er niet zo gerust op, misschien onzeker? of een soort van rustgevoel dat alles af is? (ik bedoel voor de baby)

:rolleyes: :) Pffttt.

2. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Als je je zoveel zorgen maakt zou ik gewoon de verloskundige bellen hoor. Daar zijn ze immers voor...je druk maken is niet goed voor jou en niet voor je kindje. Misschien komen de harde buiken wel omdat je kindje nog flink aan het bewegen is.

Sterkte in iedergeval!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou ook even bellen, sterkte hoor!

4. tweemeisjes

Ik heb gebeld! bedankt voor jullie steun. Het blijkt een wondje in de baarmoedermond te zijn. ook ligt de baby nog in een stuit. De gyn was een beetje verbaasd dat ik niet had gebeld (niet direct) maar zoals het er nu naar uitziet.. geen weeen. Gelukkig!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh gelukkig!
    Weet je ook hoe dat wondje daar komt?

6. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ben ook wel nieuwsgierig hoe daar een wondje komt, ik lees mee!

7. Niet meer actief

Idd.. en hoe komen ze daarachter?

8. tweemeisjes

Hij heeft me getoucheerd. Hij vertelde me dat direct. Ik had geen sexueel contact gehad met mijn man. Maar vanmorgen hoorde ik dat de slijmprop weg is! dus... het is allemaal een beetje afwachten.

9. Niet meer actief

Oooh zo oke
    Spannend :D

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Spannend!

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Gelukkig dat er verder niks ernstigs aan de hand is.

12. tweemeisjes

Nee, gelukkig niet! Wat een mooi kamertje heb je voor jou dochtertje zeg! Heel erg leuk.
    Bedankt in ieder geval allemaal... aftellen. maar hebben jullie nu niet zoiets van.. ik ga op elk ding letten?
    Ik wel, maar voel het ook echt.

Deel Deze Pagina