Dames, Ik word er helemaal gek van! Ik heb dus al 2 weken taaie slijm in m'n keel wat ik er niet uit krijg! Ik mag geen hoestdrank innemen... mijn nachten zijn ook echt ellendig. Vannacht heb ik geprobeerd het eruit te kotsen, toen kwam er hard groen slijm uit. Sorry voor de details! Komt dit jullie bekend voor? Xx
Het heerst nogal.. ikzelf heb ook erg last van taai slijm. Je moet niet geforceerd eruit proberen te hoesten, dan belast je je keel en kan je meer slijm aanmaken. Je kunt thee drinken met honing voor wat verzachting of indd een siroop nemen. Als je neus ook vol zit kun je je neus goed probere te snuiten.
Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook! een propje tussen neus en keel lijkt het wel.. Soms kwam het eruit. Na mn bevalling was het direct weg! HEEL APART
Ik ben niet zwanger maar wel gevoelig voor vastzittend taai slijm. Het enige wat bij mij dan helpt is zon oranje puf van de huisarts. Die maakt het slijm los waardoor je het kan ophoesten. Vooral geen hoestdrank. Daar heb ik echt trauma's van want dat moest ik vroeger altijd van mijn moeder. Kwam ze weer aan met zon lepel Bisolvon of nog erger, Nattermann! 😨😱🙊 Momenteel heb ik weer een klein, naar hoestje met keelpijn. Ik hou het in de gaten.. 😞
ik heb hier ook last van gehad inmiddels 33 weken zwanger met 30 weken het gevoel dat ik geen adem meer kreeg door het slijm in me keel bleek een luchtweg infectie te zijn antibiotica gehad in het ziekenhuis en daar is het mee over gegaan maar je mag in de zwangerschap gewoon thijm siroop gebruiken en anders bij de drogist even vragen welke siroop je mag tijdens de zwangerschap mijn huisarts zei ook geen hoest siroop maar de verloskundige zei je mag gewoon thijm siroop gebruiken en zout oplossing mag je ook gewoon gebruiken
Ik ben ook al 2 weken aan het klooien en sinds deze week ook heel veel last van taai slijm. Mag hiervoor gewoon fluimicil gebruiken zolang het maar volgens het voorschrift is.