Goedemiddag meiden, Zojuist de pamper van onze kleine meid van 7,5 week verschoond. Ze had een flinke poepluier, die behoorlijk sterk rook, anders dan anders voor mijn gevoel. Beetje rotte eierengeur. En ik zag bij het verschonen dus dat er best veel slijm bij haar ontlasting zat. Ik kan niet echt zeggen of ik iets anders aan haar gedrag zie. Ja ze slaapt veel vandaag, maar dat komt misschien ook omdat we (vriend, dochter en ik) de hele dag lekker op bed hebben gelegen en heel rustig aan doen vandaag. Toch vind ik dat slijm raar. Heeft iemand misschien een verklaring? Alvast bedankt!!!
Is ze ook aan de diarree? Hier is onze dochter, wel een stuk ouder ineens aan de diarree en in de laatste luier zat alleen maar lichtbruin doorzichtig slijm, best veel. Nog nooit gezien en vond het ook best raar. Is ze voor de rest wel lekker actief? geen koorts oid? Had zelf al even gegoogled en normaal als je slijm bij je ontlasting hebt moet je ermee naar de huisarts omdat er een ontsteking kan zitten. Maar goed, dat hoeft helemaal niet, als je op google zoekt, word je eigenlijk helemaal niet goed, maar toch kijk ik steeds weer.
hoi hoi, hier hetzelfde, dochter van 2 maanden en heb vaker slijm gehad in haar luier. heb de huisarts over gebeld en die dat het verder geen kwaad kan. zolang ze geen koorts heeft en en niet ziek gedraagt is niks aan de hand.
Bedankt voor jullie reactie! Na deze luier met slijm heeft ze twee dagen geen ontlasting gehad en daarna kwamen de normale poepluiers weer. Ze heeft geen koorts gehad en merkte voor de rest ook niets aan haar. Ik ga weer verder met genieten van mijn heerlijke dochter.
Mijn zoontje heeft net hetzelfde! Is sinds vorige week wat snotterig geweest en had een pijnlijk keeltje. Sinds deze week ook ineens heel erg slijmerige stoelgang en echt een verschrikkelijke geur! Net zoals jij omschrijft een "rotte eier"geur.. Zou ook niet weten wat het is, wel heeft onze jongen al hele week wat temperatuur 37,7 - 38,3. Zijn vorige week naar de kinderarts geweest en zij had ons een siroopje mee gegeven om de slijmpjes los te maken dus dat zou wel het slijm in de stoelgang kunnen verklaren maar de geur zou ik echt niet weten, is echt niet te harden! Niemand anders ervaring mee?
kan een verkoudheid zijn, klinkt gek, maar mn zoontje is verkouden via zijn luier ipv via een snotneus..
Ga er idd ook vanuit dat het verkoudheid is. Ze is nu helemaal verkouden. Gelukkig is ze verder super vrolijk, dus maak me geen zorgen.
idd de verkoudheid...mijn dochtertje heeft dat nu ook. alleen ruikt haar ontlasting gelukkig niet zo erg hahahahaa het ruikt een beetje zuur