Wat dit voor fase...21 maanden en drama met aankleden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babs38, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Sinds een paar weken is het alleen nog maar mama...mama en uit en aankleden of een luier verschonen is ineens een drama. Schoppen, slaan, krijsen en van papa wil hij niks weten. Zodra het uit en aankleden gebeurd is, is hij weer hartstikke lief. We hebben al van alles geprobeerd, gewoon negeren, beneden aankleden etc...maar niks helpt. We worden er echt compleet moedeloos van. Herkent iemand dit? Tips?

2. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep bekende fase. Had onze oudste tegen zijn tweede ook. We hebben het zoveel mogelijk proberen te negeren, lukte niet altijd. Als ik niet in de buurt was viel het meestal wel mee, maar zodra ik m'n neus liet zien was het bal. Echt tips heb ik eigenlijk niet, we hebben R meestal wel heel duidelijk gezegd 'of papa doet het of je gaat maar in je pyama naar het kdv'. Draaide die meestal wel bij, maar voor papa is het zeker niet leuk.
    klinkt vervelend maar gaat vanzelf weer over. Zelfs nu nog heeft mama soms de voorkeur, maar morgen net zo goed papa weer.

3. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Ik heb vanochtend serieus overwogen om hem in zijn pyama bij onze gastouder neer te zetten!! Sjonge, het is ook niet echt lekker wakker worden of thuiskomen op deze manier. Het is sowieso best een koppig mannetje die zo z'n driftbuien heeft als het niet zo gaat als meneer wil, maar dit is wel heel extreem. Duurde deze fase bij jouw zoontje lang?

Deel Deze Pagina