Buik insmeren na de bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by Firstbaby, Jun 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Hoe heb jij jouw buik verzorgd na de bevalling?

Daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Ik denk dat onze huid het tijdens de zwangerschap erg te verduren heeft. Ik ben benieuwd hoe jullie met name de huid van je buik en bovenbenen hebben verzorgd na de bevalling? Welke cremes hebben jullie hiervoor gebruikt en wat raden jullie mij aan?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Gewoon lekker bodylotion (Rituals) na het douchen vooral op de wond van de ks. Dan gaat het "dode" gevoel snel weg. Verder heb ik er niet veel extra's gedaan.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik smeer me nu gewoon in met bodylotion. tijdens mn zwangerschap smeerde ik mn buik en borsten in met mamacreme en de rest met babyolie of bodylotion. nu dus gewoon alles met hetzelfde.

liefs doris

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Smeerde tijdens zwangerschap met de olie van Weleda en nu met My Silouette (oid) van Nivea omdat ik zo stom ben om in de beloftes van een of andere reclame te geloven, tegen beter weten in :D

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Hmm ik denk dan dat ik het bij dove bodylotion houd voor de droge huid.
    Ik ben daar nu ook al favo van.

Maar ik wil misschien ook wel zwangerschapsolie van weleda gaan kopen.

6. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    Ik heb best last van striae gehad tijdens de zwangerschap, ik smeer met Palmer's bodylotion is ook voor lidtekens!(staat gewoon bij de body lotion) Perfect spul de kleur is heel snel weg. Maar stinkt wel(naar chocolade)

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    de eerste paar dgn na me bevalling heb ik me buik lekker laten rusten... (eerst ff alles weer op zijn plek krijgen daarbinnen) EN toen voor me gevoel me darmen enzo weer op hun plek waren gewoon zoals altijd met bodylotion

8. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Ik heb altijd begrepen dat je beter VOOR de bevalling kunt beginnen met je buik goed te verzorgen. Als je huid aan het oprekken is zeg maar. Als je dan je huid soepel houdt, groeit het allemaal wat makkelijker.
    Ik ga (als ik straks een buik ga krijgen) van die speciale olie kopen (van Weleda geloof ik?)

9. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik smeer nu al met de creme van de hema voor de buik!
    En denk dat ik dat na de bevalling ook een tijdje blijf doen...

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik heb mijn buik vanaf week 5 erg goed verzorgd met vsm mama en die olie van weleda en dat doe ik nu nog steeds. Gelukkig geen enkele striem of striae te bekennen. Mijn moeder en zus hebben beide wel striemen.

11. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Aha! Dus dan kan ik maar beter vast beginnen met smeren!

Share This Page