Wanneer is me eisprong geweest???

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Fluffy16, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fluffy16

Fluffy16 Nieuw lid

Mar 18, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik word zo onzeker van alles en waarom geen idee? Ik wil graag wat meer duidelijkheid want stel me elke keer vragen.

Ik heb een onregelmatige cyclus 6 oktober was mijn laatste menstuatie duurde tot 12 oktober. Normaal zou mijn eisprong rond de 20 oktober zijn. Met clearbleu ovulatie getest maar was geen eisprong. Ik heb 21 oktober sex gehad.
    Normaal zou ik begin november ongesteld moeten worden maar wist dat mijn cyclus miet klopte en soms duurd het zo een week daar maakte ik me niet druk om. Uiteindelijk 10 november naar de huisarts geweest en zwangerschap test was negatief.
    Maar 9 november heb ik ook sex gehad. Weer week gewacht en 18 november heb ik een bloedtest gehad deze was ook negatief afgesproken dat ik tot begin dec zou wachten anders terug naar de dokter.
    Is het kindje dan toch ontwikkeld rond 9 november?? Dat daarom alle testen negatief warwn
    Uiteindelijk 28 november weer testje gedaan en deze waa positief.
    Ik dacht dan ben ik nu al een paar weken zwanger 7 weken ong ik heb 4 dec een inwendige echo gehad en bleek 5 weken zwanger. Ze zeiden dat ik een late eisprong heb gehad rond 14 nov en daarvoor was ee nog niks aan de hand vandaar dat de testen ook niet positief waren.
    Nu vraag ik mij af zou het een late innesteling zijn geweest? Maar een innesteling zou toch niet 4 weken later plaats kunnen vinden omdat ik nu 20 weken en 3 dagen zwanger ben
    Of was het toch een hele late eisprong.??

Beetje ingewikkeld maar vraag me het echt af

Alvast bedankt voor de moeite

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

wat er wel eens gebeurt, is dat een bevrucht eitje een aantal dagen stopt met ontwikkelen en daarna weer verder gaat. Dit fenomeen heeft diapauze. Hierdoor kan het goed zijn dat je minder ver zwanger bent dan je zou verwachten. Waarschijnlijk is je eisprong ook later geweest dan verwacht. Dit alles zorgt voor een andere zwangerschapsduur bij de eerste echo. Succes en goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. Fluffy16

Fluffy16 Nieuw lid

Mar 18, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik het zo goed begrijp heb ik waarschijnleik een late innesteling gegad?

4. Fluffy16

Fluffy16 Nieuw lid

Mar 18, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje te snel op verzenden gedrukt. Maar omdat ik 20 okt sex heb gehad kan tich niet zo zijn dat pas een maand later is ingenesteld? En 9 november ook sex gehad dat is een late eisprong heb gehad?

5. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Ik ga er eigenlijk van uit dat je zwanger bent geraakt van de geslachtsgemeenschap op 9 november. Dat heb je inderdaad een verlate eisprong gehad en mogelijk ook een late innesteling.

Groetjes Monique

6. Fluffy16

Fluffy16 Nieuw lid

Mar 18, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf denk ik het ook maar vroeg het me af en okal maakt het niet veel uit je wilt het toch weer weten het is best ingewikkeld allemaal.
    Heel erg bedankt voor je reachtie op mijn vragen.

Groetjes shirin

Share This Page