Toch nog steeds geen menstruatie!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 3 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik heb al meerder malen gedacht.. nu komt mijn menstruatie eraan. Ik heb al dagen een rot gevoel in mijn buik en van de week opeens een druppeltje bloed, maar dat was ook echt alles!! Nu weet ik wel dat het even kan duren voor ik weer ongesteld ga worden, maar hebben meer meiden hier ervaring mee? Het is al de 2keer dat ik een druppeltje bloed had en al dagen menstruatie-achtige pijn in mijn buik en hoe lang gaat dit duren? Je weet gewoon nooit wanneer je die stomme menstruatie kan verwachten..pfff ;) :(... xxx

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Is dit de 1e ronde na het stoppen met de pil?

3. Lientjelove

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dan kan het helaas idd nog wel even duren...helaas weet je dat niet als je stopt met de pil.

Ik wacht nu bijna 4 maanden (en hier op zp zijn nog meer meiden die ook lang hebben gewacht/nog wachten op hun 1e ongi) Helaas heb ik ook al diverse keren gedacht dat ik ongi zou worden en voel ik van alles...maar helaas nog steeds geen ongi :(

Helaas zit er niets anders op dan wachten....op hoeveel dagen zit je nu?

In ieder geval succes! :)

5. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    mmm ja irritant he...ik moet het ook weer worden. Af en toe lijkt het of het er aan komt en dan toch weer niet. Vorige maand had ik 3 dagen bloed/bruin verlies en dacht dat dit mijn ongie was maar weet het niet zeker...en nu ben ik het ook nog niet geworden en testen negatief.
    Je lichaam moet dus echt even weer op gang komen....
    succes!

6. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Annie heb jij tussendoor wel bloed/bruin verlies gehad?
    Ik ben evenlang als jou gestopt met de pil maar had dit vorige maand wel 3 dagen...Maar had verder helemaal geen ongiepijn dus vraag me af of het me ongie wel geweest is...;)

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb nog geen druppeltje bruin/rood of iets in die richting veroren. Wat ik wel verloren ben is het vertrouwen in mijn lichaam :p:(

(maak er nu wel een grapje over, maar meer kan ik er op dit moment ook niet van maken; kan er zelf toch niets aan doen dat m'n ongi niet komt, hoe graag ik dat ook zou willen....)

8. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Mmm dat kan ik me voorstellen ja! Na hoelang niet ongie zijn geweest kan je naar je arts gaan eigenlijk?

9. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Mijn huisarts gaf aan ongeveer 1 jaar (ik geloof dat de meeste dat zeggen) Maar dat was ik niet van plan hoor!!!!! :x Zijn argument was oa dat we nog zo jong zijn, onze tijd komt nog wel volgens hem. Jaaaaaaa hallo!!!!!! Als ik over 6 jaar pas kinderen wil was ik nog niet gestopt met de pil! :x

Natuurlijk zei hij ook dat je cyclus nog op gang moet komen na het stoppen, maar daar ben ik inmiddels ook wel achter ;)

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn HA zei ook een jaar, maar ik ben nu 1 keer ongesteld geweest, daarna niet meer. Ik heb nu zelf het heft in handen genomen en het de gyn gebeld. Daar kan ik 15 oktober al terecht. Hopelijk schept dat wat meer duidelijkheid. Je kan altijd zelf de gyn bellen, heb je dus geen doorverwijzing voor nodig!

Liefs

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey,

Ik had de eerste ronde na het stoppen met de pil een cyclus van 60 dagen dus ik weet precies wat je voelt...
    Niet echt prettig die onzekerheid.
    Ik zit nu voor mijn 3e periode te wachten en ben ondertussen al 5 dagen overtijd en heb gisteren nega getest...
    En het vervelende is dat ik een paar dagen al een vervelend gevoel in mn buik heb, beetje opgeblazen...

Naja ik leef in ieder geval helemaal met je mee!

Liefs
    Miekie

12. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hallo meid.

ik heb ook lang moeten wachten op mijn ongi, 12 weken zelfs.
    dat is erg lang hoor, maar helaas bij veel vrouwen het geval.
    gelukkig ben ik nu met mijn tweede ronde bezig.

xx layla

13. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik zou morgen ongi moeten worden aan de hand van ovutesten. Als ik het woensdag nog niet ben bel ik even met de HA. Als hij idd bij het jaar blijft bel ik zelf naar de gyn. Genoeg ziekenhuizen hier in de buurt, dus loop ze gewoon allemaal af totdat ik er één heb gevonden die zonder verwijzing werkt en anders ga ik naar het ziekenhuis van jou :D:p

Het gaat me er niet eens om dat mijn ongi opgewekt wordt ofzo; wil alleen dat er van binnen gekeken wordt of alles in orde is. Als alles in orde is kan me er tenminste bij neerleggen en gewoon mijn ongi afwachten, want de raarste dingen gaan nu natuurlijk door mijn hoofd af en toe...

14. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hallo annie.

Ik was 4 weken overtijd toen ik naar de ha ging.
    die heeft eerst nog testen gedaan voor urine en bloed.
    toen het nog steeds niet gekomen was na ongeveer 6 weken overtijd, werd ik door de ha doorverwezen naar de gyn, voor een vaginale echo.
    ik heb die dag meteen gebeld voor een afspraak, en moest 2 weken wachten voor dat ik aan de beurt was.
    was inmiddels ongi geworden, en de dag dat ik een vaginale echo kreeg was ik gelukkig niet meer ongi.
    hier bij was te zien op het scherm dat de eitjes goed aan het rijpen waren, en alles in orde was.
    dit was voor mij een opluchting, heel mooi om te zien hoe dat er uit ziet ook.

ik hoop voor je dat jij ook een vaginale echo kan krijgen, je kan er ook om vragen bij de ha.
    succes.

groetjes layla

15. Lientjelove

Ik kon vanmorgen even een testje doen.. mocht ik toevallig toch zwanger zijn geraakt in de eerste ronde.. maar ik ben het gewoon vergeten met mijn slaperige hoofd!! Stom... Ik hoor veel meiden zeggen dat je de eisprong kan voelen en merken, maar ik heb altijd al heel veel last van afscheiding gehad.. ook toen ik nog aan de pil was. Nu zeggen dat je naar de eisprong toe gaat dat het dan erger zou worden, maar ik zie eigelijk nooit veel verschil. Ik voel me nu ook weer goed.. geen buikpijn meer.. alleen 's avond heb ik daar last van, alleen heb ik nu wel mega veel afscheiding.. zegt dat wat?? Heb je nu wel of niet nog last van afscheiding als je zwanger zou zijn?? Het kan ook gewoon omdat ik een kuurtje (voor een ontsteking in mijn mond) had gehad.. dat alles in de war is!! Voor mijn gevoel is mijn hele lijf in de war, omdat ik gestopt ben met de pil... xxx

Deel Deze Pagina