ja eigenlijk wel....vanaf de innesteling ga je hcg aanmaken en dat percentage loopt langzaam op...rond je nod is dat hoog genoeg opgelopen om te testen..
Ik ben vandaag namelijk in een ongeduldige bui al aan het testen geslagen. Maar vandaag is pas de 10e dag namelijk....
haha...geeft niet hoor...bijna alle meiden hier proberen al eerder een test! Tja, bij de een geeft hij al 4 dagen voor nod positief en bij de ander pas een week na nod...dus daar is geen peil op te trekken! heb je wel een gevoelige test gebruikt? x
Ik heb een Kruitvat test (die goedkope voor 5 euro) gedaan. Dus ik zal het over een paar dagen nog eens proberen...
6 dagen voor je nod kan je echt pas testen hier 7 dagen voor nod gedaan en ik zag een heel icht streepje
ik probeer nog steeds achter te komen wanneer ik mijn eisprong heb, maar niet alles is mij echt duidelijk. Misschien een domme vraagje maar moet ik nou gemeenschap hebben voor of na mijn eisprong? Ik gebruikt ovulatietesten om de LH piek te meten maar heb deze maand nog geen 2 streeps gehad. Maar zodra ik twee streepjes krijg (LH positief) binnen hoeveel tijd moeten we gemeenschap met elkaar hebben. Graag duidelijkheid.
Met matcare kan je bij bepaalde testen 6 dagen voor je nod testen en met de dipsticks 4 dagen voor nod.
NOD is je niet ongesteldheids dag. Dus de dag nadat je ongesteld moet worden. Ik teste al 4 dagen voor mijn nod positief met de kruidvat test 2 voor 5 euro.
ohh oke, maar jij bent al verder dan ik, ik moet mijn eisprong nog krijgen......k blijf het proberen.
Madre... je eisprong krijg je 24 tot 48 uur na een positieve ovulatie test... dus zodra je ovutest positief is... zo snel mogelijk klussen
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Als je pas na 14 dagen kunt testen omdat het hormoon HCG dan pas in je urine zit, zou ik theoretisch gezien nooit kunnen testen op mijn eerste of tweede NOD. Ik heb een cyclus van 24-26 dagen, eigenlijk heel stabiel. Maar mijn eisprong is in die cyclus best laat (15e-17e dag), dus mijn NOD is gemiddeld al na 10 dagen. Heeft het eitje dan wel tijd genoeg om zich in te nestelen? (Ik lees nl. dat wanneer je een cyclus hebt van minder dan 21 dagen, dat je dan verminderd vruchtbaar bent, omdat je eisprong en NOD te dicht op elkaar zitten, en dat is bij mij -hoewel ik wel een langere cyclus heb- eigenlijk ook zo) Kan iemand mij helpen??? (Snappen jullie het nog?? ) THNXX!!
Ik heb mijn eisprong vaak pas na 19 of 20 dagen na mijn NOD. Ook erg laat dus. @ stippeltje :Ik heb gelezen is het normaal dat je tussen de 10 en 18 dagen na je eisproong ongesteld wordt....Lijkt mij geen probleem. Mijn schoonzusje wordt ook na een dag of 11 na haar ei ongi en zij is pas bij de gyn geweest door de molen en alles was prima in orde, hij zei er niets over. Zou me niet teveel zorgen maken. Succes
ik heb met die 2 voor 5,, 2 dagen voor mijn nod toen positief getest. maar zoals je ziet toch verloren bijna 5 weken. de neiging tot vroeg testen heb ik ook gehad en nu nog steeds geef er maar aan toe en koop de goedkoopste testjes.. xxx
Als je een positieve ovu test heb dan moet je 24 uur na je ovu test gemeenschap hebben maar binnen 48 uur na je 1ste positieve ovu test...