Veeg net 1 dag voor NOD slijm met rozig bloed af herkent iemand dit heb ik normaal nooit? word ik nu ongi?
Ik werd wel ongi toen ik dat de vorige maand had 1 dag voor mn NOD! Dus kan je wel vanuit gaan! Hoewel ik ook wel heb gelezen dat andere dit ook hebben maar wel zwanger bleken te zijn! Het kan dus alle kanten op denk ik! Succes, is spannend!
Ik had dat vorige maand ook voor het eerst ! Een soort doorzichtig 'slijm' met rosig bloed bij het afvegen ! Helaas werd ik de dag erna ongi. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, Maar gebruikte die maand voor het eerst clomid, misschien had het daarmee te maken. Sorry meid, ik hoop voor jou dat je ongi weg blijft...
bij mij betekende dat ook ongi, maar heb het ook weleens gelezen bij vrouwen die zwanger bleken te zijn. Even afwachten nog dus!
Ik heb dit ook altijd voor mijn ongi, de laatste keer zelfs 4 dagen lang voor nod voordat het echt doorzette. Maar net wat al gezegd is... er zijn er ook die het hebben als ze zwanger zijn.
Bedankt voor jullie antwoorden, denk idd dat ik echt ongi ga worden heb nu al wat meer bloed verloren, dus op naar de volgende ronde nieuwe ronde nieuwe kansen. Veel suc6 jullie allemaal.