Wat zijn we verdrietig. We mochten eindelijk naar de verloskundige, het hartje klopte zo mooi ruim 2 weken terug. En nu bleef het stil... Het is mis. Waarom en wat nu. Ik weet het even niet meer
Wat ontzettend verdrietig Heb zelf ook een miskraam en een missed abortion vlak achter elkaar gehad. Een miskraam is naar maar een missed abortion is helemaal verdrietig. Alsof de grond en de toekomst onder je weggeveegd worden. Heb je de opties al besproken? Of wacht je nog even af? Sterkte.... knuffel
Wat ontzettend naar, verdrietig en oneerlijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verwerken van deze klap en hoop dat dat wondertje er in de toekomst toch voor jou mag komen.
Lieve lieve Panda... Waarom nou toch? Waarom is het soms zo oneerlijk? Ik heb er ook eigenlijk geen woorden voor... zo ontzettend veel sterkte...!
Och nee Panda, wat ontzettend verdrietig! Ik lees al gedurende langere tijd op het forum (en eerder ook je blogs). Ik was blij om te lezen dat je na de mk weer zwanger was, en dan nu dit... Ik voel heel erg met je mee, juist omdat ik een aantal weken geleden een vergelijkbare situatie heb meegemaakt (zwanger van een cryo van IVF 1, bij 7 weken een mooi kloppend hartje en bij 9 weken was deze gestopt). Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende periode!
Je kent me niet maar heb vaker je verhalen gelezen hier op het forum. wat ontzettend rot voor jullie. Het is niet eerlijk. Sterkte.
Nou, morgen is de curettage. Dan kan het daarna afgesloten worden en weer door voor een nieuwe poging.
Beste Pandavliegen, wat een verschrikkelijk verdrietig bericht om te lezen dit! Heel erg veel sterkte de komende tijd. Knuffel meid. Het is niet eerlijk.