Hoi, De titel zegt het al een beetje. Welke loopauto hebben jullie gekocht voor jullie kleintje? En waar moet zo'n loopauto eigenlijk aan voldoen? Groetjes Sanne.
Je bent bang dat ze hem gaat aanrijden? Wij hebben 2 katten en die rennen nu al weg als ze eraan komt kruipen .
hier een grotere van little tikes voor buiten... zoonlief speelt er sinds een paar mnd mee... binnen een simpele loopauto
ja precies. En dan zijn ze op zo'n leeftijd dat je ze nog niet echt kan uitleggen dat ze niet bij de hond moeten komen als deze op haar plaats ligt, dus daarom lijkt het me beter om niet zo'n loopauto te nemen
Wij hebben een auto voor onze meid haar 1e verjaardag gegeven... hij is van bobby car... een echte prinsessen auto hihi Je hebt veel soorten van dat merk ook een politie variant, traktoren en aanhangers voor aan de auto's! Wij hebben express voor die gekozen omdat er rubberen wielen onder zitten ipv plastic. Deze gaan langer mee en het geluid is iets aangenamer Werk zelf op een kdv en deze auto's hebben we daar ook en ze zijn dus ook erg stevig in gebruik!
Lisa heeft een loopkar van Nijntje, erg fijn voor als ze er net achter gaan lopen omdat er een rem opzit. En ze heeft er eentje van WtP en daar zat zo´n extra band omheen, kunnen ze dus al heel snel opzitten!
Wij hebben gewoon een houten, met blokken in de bak. Jammer trouwens dat die dingen niet sturen, lijkt mij dat ie er niet ver mee komt Oh wacht, wellicht heb ik het over iets anders. Op deze kun je namelijk niet zitten Dat is echt puur voor het lopen. Waar is een ding waar je op kan zitten goed voor dan?
De stofzuiger! Jaja, werkt als een dolle Over 8 dagen is het mannetje jarig en dan krijgt hij een loopbakfiets... ben benieuwd. Ik sta ook op het punt om de loopauto van Nijntje te kopen omdat ik die stofzuiger kwijt wil... maar wacht nog even tot de verjaardag... wie weet wat hij allemaal krijgt
Hier ook een loopkar van nijtje (omdat er een rem op zit). En ze krijgt voor haar verjaardag van opa en oma de 4-in-1 loopauto van winnie the pooh.
Mijn zoontje zit sinds hij 10 maanden is ( met hulp van ons om er op te komen en er af) op een loopauto van Little People. Vorige week was hij jarig en ik moet zeggen dat hij steeds meer begint te spelen met de auto. Er zitten ook allemaal muziekjes en een toeter op en dat spreekt hem erg aan.
Bij ons heeft ze voor haar eerste verjaardag een wheelybug gekregen, ze scheurt er nog regelmatig op rond en is nu net 2.
Fisher Price, gekregen van Sinterklaas (8 maanden oud). Deze kun je in 2 standen zetten: zitting bij elkaar, zodat hij erop kan zitten en met de voeten kan voortbewegen, of zitting uit elkaar, zodat hij erachter kan lopen. Die 'uit elkaar' stand werkte perfect toen hij iets kleiner was (zittend kon hij nl niet zo goed bij de grond) en meneer was een heel rappe met gaan staan en lopen. Deze heeft veel muziekjes, geluidjes, wat lichtjes en een voorklep waar blokjes in kunnen. Hij vindt 'm nog steeds erg leuk en wij waren ook snel gewend aan al dat geluid...
jopie, volgens mij bedoel je de loopstoeltjes die niet goed zijn voor de heupjes. een loopauto helpt met het evenwicht, maar zet kindjes niet in een staande positie (ze moeten zelf overeind komen).
Wij hebben de loopauto van Nijntje. Erg fijn ding Nu kan Thijmen goed lopen, maar crosst hij nog steeds met dat ding de kamer door. Sturen duurde even, maar komt vanzelf. Hij heeft ook een auto om op te zitten, maar dat duurde wat langer voor hij die kon gebruiken. Daar kan ie nu pas echt mee uit de voeten.
Sanne heeft voor haar 1e verjaardag een mooie roze loopauto van puky gekregen. Ook heeft ze voor buiten 1 van Little Tikes.
Mijn zoon heeft bij opa en oma de loopauto van little people, vind die helemaal super. al die muziekjes ed. wat er op zit! en ik heb een hier thuis een loopauto van chicco voor hem, vind die ook geweldig, zitten ballen en vormpjes e.d. bij daar zit hij veel mee te spelen. Nu hij los loopt, is er achter lopen minder intresant, behalve achter die auto van little people daar loopt hij nog steeds maar raak achter.
noa krijgt the winnie the pooh loopvliegtuig mijn vriendin heeft hem voor haar dochtertje en ze vind hem sindsdien helemaal geweldig
ik lees ook ff mee .. wou van de week zo'n loopauto kopen van nijntje .... kan ie ook sturen dan ? ze hadden ook nog een andere bij prenatal .. vorm van een 3 hoek wieltjes eronder en met een geluidjes en dingetjes op 1 kant..snappie ?? hahaha...moeilijk uit te leggen.. maar nijntje is wel de moeite waard..?? zit een rem op begreep ik...?