Glashelder doorzichtig slijm?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fleur30, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb sinds gisteren telkens een beetje helder en doorzichtig slijm aan mijn toiletpapiertje en in mijn broekje zitten. Sorry voor de onsmakelijke details. Herkent iemand dit? Het zal toch niet het begin van een miskraam zijn of zo?

Heb uiteraard wel vaker wat afscheiding gehad voordat ik zwanger was maar dat was altijd witsig.

Groetjes,
    Fleur

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heb ik ook. Soms is het wit, maar dat kan af en toe ook gewoon doorzichtig zijn.

Ik heb er niet eens bij stil gestaan eigenlijk.

Ik denk dat het wel goed is,

3. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    hallo ik heb dat bij mijn 2 koters ook gehad zit er niet over maak je jezelf ongerust bel dan altijd gewoon de vk

4. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Dank jullie wel voor de snelle reacties.

Ik moet dadelijk toch even naar de HA om te kijken of de blaasonsteking weg is en dan vraag ik het haar gewoon even.

Groetjes,
    Fleur

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Succes, het is zeker weten niet iets om je druk over te maken hoor!

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

En, heb je het gevraagd wat het is?
    Ik ben ook wel benieuwd.

Liefs

Sylvia

7. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hoi Sylvia,

Ik heb het de HA gevraagd maar ze kon niet verklaren wat het was, ze zei dat ik me er in ieder geval niet druk om moest maken en gewoon de eerste echo (as woensdag) af moest wachten, dan zou ik wel zien of alles tot nu toe oke is.

Groetjes,
    Fleur

8. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ook ik heb er af en toe last van maar maak me op zich niet zo druk,denk dat het er gewoon bij hoort bij sommige zwangerschappen.

9. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hoi Henriet,

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en niets aan de hand, alles was oke. Ik heb de echo's mee naar huis gekregen maar moet je het hartje ook kunnen zien zo op de echo of zie je dat alleen als het klopt zeg maar op het scherm in het ziekenhuis?

Groetjes,
    Fleur

10. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    dat kun je alleen maar zien op het scherm in het ziekenhuis op het echo plaatje wat je mee krijgt zie je echt alleen maar een zwarte vlek he wat jouw kindje aan hetbworden is apart he!ik vond het geweldig om te zien en kan niet wachten tot donderdag dan krijg ik mijn 2e echo!

11. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Ja inderdaad heel apart om te zien. Echt onwerkelijk allemaal. Ik heb over 2,5 week de tweede echo. Ben benieuwd wat we dan weer te zien krijgen.

Groetjes,
    Fleur

12. Niet meer actief

had je dat soort slijm ook voor je wist dat je zwanger was na je ei bedoel ik dat heb ik nu namelijk 6 dagen na mijn ei en vruchtbaar slijm
    wat erg vreemd is voor mij hoop natuurlijk dat het een goed teken is

Deel Deze Pagina