Hoe doe je dit eigenlijk? Zo lees je dat je echt slijm moet nemen van de baarmoedermond (dus diep vanbinnen, maar zo diep kom ik niet met mijn vingers) en een ander neemt wat uit de onderbroek om het zomaar te zeggen. Ik ben een persoon met altijd veel slijm productie. Waar kijk je naar? Kleur? Textuur? Geur? Als ik het zo lees wordt ik er niet veel wijzer uit...je moet het echt zien denk ik dan. Is er een site met foto's of zo??Dat zou erg helpen! groet sandra
Als mijn vruchtbare periode is aangebroken merk ik dat meteen.Na het plassen bij het afvegen hangt er dan 9 van de 10 keer een elastische doorzichtige sliert aan mijn papiertje (sorry maar je wou het zelf weten haha) Ik ga niet met mijn vingers naar binnen of zo. Het ziet er een beetje uit zoals een rauw eitje wat je openbreekt.
Ja idd...ik heb ook altijd redeijk veel afscheiding, maar als ik een eitje had zag ik dat sowieso op het wc papier
het grootste verschil zit hem dan als ik het goed begrijp -in de kleur: geel, wit of meer doorzichtig - rekbaarheid: wel of geen slierten maken ? Hmmm... benieuwd of ik toch een patroon ga ontdekken.