Hoi meiden, Zojuist heb ik 2 testen gedaan: Eén van Etos huismerk die 1 donkerblauwe streep aangeeft en een lichtblauwe streep. Voor de zekerheid heb ik er een Clearblue Digital test achteraan gedaan maar tot 2 keer toe gaf de test een storing aan. Als ik de teststrips uit het apparaatje haal, staan er wel twee héél donkerblauwe streepjes op de teststrips... Kennen jullie dit probleem van de Clearblue test en zo ja... Wat betekenen die twee donkerblauwe streepjes op de teststrip? Groetjes, Marianne
Ik ken t probleem met de cb digital niet, maar omdat je op de ego's test twee streepjes had..... Ook al was er 1 lichter, denk ik toch dat ik je voorzichtig ga feliciteren!!!!!
naar die streepjes mag je niet kijken , denk dat je een nieuwe zult moeten halen ..Misschien ff aangeven dat hij het niet doet of clearblue een mailtje sturen , krijg je hem misschien wel vergoedt ...
Die streepjes op de staafjes van de digitale clear blue mag je niet naar kijken, die komen er altijd op staan, ook als je niet zwanger bent. Staat ook in de bijsluiter. Ik zou zeker CB even bellen, zonde van je geld hoor. Je hebt recht op een nieuwe. Of even terug gaan naar de drogist waar je m gehaald hebt.
Heb de test nogmaals gedaan en nu was de uitslag loepzuiver: Ik ben zwanger . Er stond nu toch echt duidelijk in het schermpje 'zwanger' . Het is nog pril, de huisarts is inmiddels gebeld en ik ben volledig flabbergasted en enorm blij!