Hai meiden, lk heb sinds zaterdag een raar gevoel rechts onder in mijn buik. Voor mijn gevoel waar mijn eileider zit. Eerst was het af en toe, maar vandaag voel ik het de hele dag. Kan de eisprong een paar dagen duren??? Of komen de
Ik had gisteren en eergisteren ook dat gevoel, een beetje of ik ongi moest worden,maar dan meer rechts. Heb gistermorgen dus gelijk een ovulatietest gedaan en wat denk je, een positief resultaat. De kramp had dus met mijn eisprong te maken. Liefs Wendy
Ja,bij mij was het twee dagen,de dag voor de eisprong had ik ook pijn,maar op de dag zelf was de pijn heviger. Liefs Wen
ik heb al 4 dagen last van mijn onerbuik links en rechts.. zal dat ook een ei zijn?? maar die moet al lang geweest zijn volgens mij..
Hoeft niet Bar. Omdat je de vorige keer op tijd ongi bent geworden wil niet zeggen dat het in de 2de ronde weer zo gebeurd. Je kan dit keer een langere cyclus hebben en daarom dus ook een late eisprong.
Eigenlijk voel ik ook nog wel iets,kan niet zeggen dat het erg pijn doet,maar een beetje kramperig gevoel rechts,bij m'n lies. Mijn ei is ook al geweest,we hebben flink geklust,dus afwachten maar. oooo Het is zo spannend
Ik had van de week ook erg last van ongi gevoel, maar dan net even anders.. dag erna voelde ik dat ik verhoging had, dus denk ook dat het mijn eisprong is geweest. 2 dagen eerder dan de planning van 28 dagen.. dag erna heb ik geklust, dus was wel fijn, maar denk zonder resultaat. jammer, maar evengoed afwachten liefs Faith