24 dagen cyclus!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by moppie2008, Aug 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moppie2008

Jul 4, 2008
    33
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik was vandaag bij de dokter en die vertelde mij dat ik waarschijnlijk moeilijker zwanger kan worden omdat ik een cycus van 24 dagen heb!
    Nu moet ik twee maanden een temp lijst bij gaan houden, maar mijn vraag is of er meiden zijn die wel zwanger zijn geworden met een cyclus van 24 dagen en zo niet wat doen ze daar dan aan?

groetjes

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Hey meis,

dat is niet zo mooi nieuws...
    Kan je er helaas niet helpen,heb zelf een erg lange cyclus...
    Hoop voor je dat er snel iemnad reageerd.. en dat je maar snel een beebietje in je buikje mag hebben.. :D

3. moppie2008

Jul 4, 2008
    33
    0
    0
    Dank je wel lily, en zie dat jij al 4 dagen overtijd ben, spannend.

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik moet nog afwachten wat mijn normale cyclus gaat worden.. Wat rot op te lezen dat je met een cyclus van 24 dagen moeilijk zwanger kan worden.. Maar er is altijd een kans, onthoud dat maar goed! Ik ken een stel dat 4 jaar bezig was en ze durfden nooit naar een dokter of iets, maar nu zijn ze ineens zwanger na die 4 jaar. Dus het kàn zoiezo wel. Er zijn meer mensen die moeilijk zwanger kunnen worden, maar het wel worden. Wil je in ieder geval good luck toe wensen!

5. havefun

havefun Bekend lid

Dec 19, 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi,

mijn vriendin heeft ook een cyclus van 24 dagen, en is al 4 keer zwanger geweest, helaas ook 4 keer een miskraam ,maar het kan wel, en 24 dagen is wel kort, maar echt niet té kort.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Volgens mij is het met name afhankelijk hoe lang je luteale fase is. De periode tussen je eisprong en je menstruatie. Als deze te kort is (tien dagen of korter dacht is?) kan het moeilijk worden. Maar er bestaan medicijnen om deze te verlengen. Ik ken iemand die m.b.v. medicijnen snel zwnager raakte. Weet je op welke dag je je eisprong hebt?

7. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb een cyclus van 25 dagen en ik ben bij de eerste binnen 3 maanden zwanger geraakt. Nu duurt het wat langer. Maar het kan dus gewoon hoor.

Pim

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    waarom is het dan moeilijker?

9. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Ik geloof ook dat je pas een 'probleem' zou hebben als je cyclus korter is dan 22 dagen.

10. yakout

yakout Actief lid

Sep 16, 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Hallo lieve dames,

Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven of zeggen of dat bij jullie ook voor is gekomen. Het zit namelijk zo.

op 28 juli was me eerste ongesteld dag normaal wordt ik dan weer 4 weken later zeg maar 28 aug. Dat was niet het geval ik ben dus op 22 aug ongesteld geworden. dat heeft ongeveer 4 a 5 dagen aangehouden en eindigde op 26-27 aug. Daarna op 6 sept heb ik eerst licht bruin slijm verloren en darana werd het donkerder en vies zag het er uit dat bleef 2 dagen dus zo 6 sept en 7 sept daarna was het ook over. Nu weer op 12 sept het zelfde verhaal maar dit keer roze achtig met licht bruin erbij dat hield ook 2 daagjes aan tot 14 sept en nu nog niet verder meegemaakt wel beetje maagzuur en pijn in me onderrug verder alles normaal wie o wie herkent dit en kan me helpen. wil graag zwanger worden heb 3 maanden geleden een miskraam gehad was er kapot van. Wat kunnen deze verschijnselen betekenen?

Share This Page