hoi meiden wij gaan in januari voor een tweede. er is bij mij pcos vast gesteld bij de eerste. maar nu word mij vaak gezegd van bij de tweede gaat het vast gewoon gebeuren je lichaam is helemaal veranderd na de zwangerschap dus je hebt vast geen pcos meer en ben je straks na een maand zwanger. nu vind ik dit natuurlijk onzin want wie kan dat van te voren weten. maar ik ben toch wel aan het er over na denken. zou het kunnen? zou het lichaam nu echt naders zijn? nu mijn vraag aan jullie. wie had bij de eerste pcos en was bij de tweede spontaan zwanger? en zo nee hoe heb je het bij de tweede gedaan? gelijk naar de huisarst of eerst geprobeerd zonder dat ziekenhuis gedoe? ik hoor het heel graag van jullie. liefs sunlight
Ja ik!! Ben van de eerste via clomid zwanger geworden, daarna geen anticonceptie meer gebruikt, (had ook cystes e.d.) en na ongeveer 2 jaar was ik ineens spontaan, niet gepland, wel gewenst zwanger. Met nummer 3 ben ik anderhalf jaar bezig geweest om zwanger te worden, het verschilt heel erg. Ik schrijf ook in een topic met allemaal pco mama's bij sommigen gaat het ineens spontaan en anderen hebben medicijnen nodig. Heel verschillend dus. Als je er weer voor gaat zou ik even kijken hoe dat je cyclus is, en of je ovuleert, zodra je geen cyclus hebt oid gewoon meteen aan de bel trekken en opnieuw de mmm in, althans dat zou ik doen. Succes!
Ik heb PCOS en helaas heeft mijn cyclus zich door de zwangerschappen niet hersteld. Maar bij ons spelen meer medische problemen, dus wij zijn toen onze meid 10 maanden was het medische circuit weer in gegaan voor een tweede kindje. Succes!