Elke dag of om de dag klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlieger, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Ja, ik weet het, valt niet te weten. Als je informatie gaat zoeken op het internet, vindt je plekken waar ze elke dag in de week van (of 3-4 dagen voor) je O adviseren, en sommige waar ze om de dag adviseren.

Wat denken jullie? Nee, niet wetenschappelijk onderbouwd, maar forum onderbouwd, zullen we maar zeggen.

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Gemiddeld gezien zeggen ze 1 keer in de 2 dagen, want als je het elke dag doet dan is het zaad van de man niet optimaal en als je man het te lang niet doet dan is het ook weer niet goed voor het zaad.
    Dus zo ongeveer 1 keer in de 2 dagen. Heb je ook minder kan dat je de eisprong mist. Want en op de dag van je eisprong is het goed om te klussen, maar ook de dag ervoor. Dus kun je hem eigenlijk niet missen. Al hoewel dat ook niet zegt dat je gelijk zwanger bent, maar dan heb je in ieder geval meer kans;)

Maar als je een keer geen zin hebt zou ik niet meteen geforceerd gaan klussen, dan gaat de lol er ook wel af zeg maar;):).

3. Romy88

Romy88 Lid

4 aug 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen het ook zo'n beetje om de dag.
    Ik denk dat je dan het meeste kans hebt dat er steeds zaadjes klaar liggen zeg maar :D

4. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    ik zou zeggen om de dag of om de 2 dagen, omdat dat echt wel genoeg is...het zaad overleefd ook een tijdje in je baarmoeder!
    elke dag sex heeft totaal geen zin...tenzij je gewoon elke dag zin hebt natuurlijk dan zou ik zeggen..lekker doen..het schijnt onzin te zijn dat als je het elke dag doet het zaad niet goed is...

conclusie: gewoon lekker doen wanneer je zin hebt...zo vaak als je wilt...het moet geen moetje worden!

succes meid!

xxx

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik werd allebei de keren zwanger van om de dag. De rondes dat we het elke dag voor de eisprong deden, werd ik niet zwanger. Zegt natuurlijk niet alles, maar iig dat om de dag zeker genoeg is.

Deel Deze Pagina