Is het een foto waard?? Mss kan ik eens een kijkje wagen? Mijn NOD is vrijdag..nou ja ongeveer dan haha..denk niet dat ik tot vrijdag kan wachten hoor. Ik denk dat ik al eerder in de week test en als hij dan wit is dan zijn de zenuwen mss wat minder en bereid ik me voor op een ongi. Dan is de teleurstelling mss minder groot snap je. Ik denk namelijk dat t raak is en wil dat eig niet denken! Als ik dan alsnog zwanger blijk te zijn is dan alleen maar mooier
Heb de test al weg gegooid omdat er bijna niks te zien was. Misschien morgen een testje wagen. Morgen is mn nod als mijn cyclus toch weer 38 is.. De klachten worden ook minder, maar ook geen ongesteldheidsklachten te bespeuren.... Ga uit van een ongi morgen... Jij nog even wachten dus.... ik ben ook altijd slecht in wachten. Kan het vaak na een testje beter loslaten ook al is die dag negatief.
Ik begrijp je ik heb er ook eentje gedaan..veels te vroeg maar goed ik wilde t. Negatief natuurlijk. Ik mn hoofd maak ik t soms mooier dan dat t is en als je dan zon negatest in handen hebt heb ik mn beide benen weer op de grond heb jij normaal altijd klachten waaraan je kan merken dat je ongi komt?? Of dat je t voelt of denkt dat je ongi wordt?
Schijnt dat de baarmoeder na de ovulatie alle overtollige slijm wat niet meer nodig is om sperma te helpen zwemmen eruit gooit, dus dat kan de slijmprop zijn!
Ja normaal heb ik een paar dagen voordat ik ongesteld word heel veel trek in snoep of chips haha. Dat heb ik deze keer dus niet. En ben ook niet chagrijnig. Gister was het gevoel in mn buik een stuk minder, vandaag is het er weer. Ook al ik hoest of nies voel ik steekjes. De test was alleen vanmorgen negatief. Ga er maar van uit dat ik vandaag of in ieder geval deze week ongesteld word. Anders zaterdag maar weer een test... Heb liever nu dat de menstruatie door zet of een positieve test. Dit is niks!:x