De vk zei tegen mij dat heel veel vrouwen de prop verliezen en niet doorhebben óf dat ze de prop pas met de bevalling verliezen. Ik hoop voor jou, dat je je wondertje gauw in de armen mag houden meid! En ik houd mijn benen dicht.
Heb vanacht nóg meer slijm verloren. Dit x troebel. De kleine was onrustig en mijn darmen ook. OOOOO, nog niet hoor kleine D! Blijf zitten waar je zit!
Hallo allemaal, Ik ben donderdag (op de uitteldatum!) bevallen van een gezonde zoon, hij heet Silvester, is 49 cm lang en woog bij de geboorte 3505 gram. Het bevallingsverhaal volgt. Heel veel liefs, Qwizzle. P.s.: Chacha, ik hoop dat je ook heel snel mag beginnen, ik duim iedere dag voor je..
Qwizzle, van harte gefeliciteerd!!! Wat heerlijk zeg! Ik loop nog steeds met een grote toeter, maar ben gisteren wel de beruchte prop verloren. Eindelijk een voorteken Geniet van de kraamtijd!!
@ Qwizzle: Ik hoop het zo....Jij bent in ieder geval het levende bewijs dat het mogelijk is. Ik probeer positief te blijven denken.
@ Chacha, heb je verder ook nog voortekenen? En natuurlijk moet je positief blijven denken, je bent strak alles vergeten hoor, als je je ukkie in je armen hebt. Ik was in ieder geval op slag verliefd op een ander mannetje dan mijn eigen ventje
@ Qwizzle: verder heb ik rugkramp en soms in mijn buik, maar die zijn absoluut niet regelmatig. En dit gaat al dagen zo. Het komt en gaat....En dan is het zo weer voor een dagdeel weg. Ik was wel blij met de slijmprop...Mijn lichaam heeft toch door dat er wat moet gebeuren. Dinsdag weer controle... En inderdaad...ik weet waarvoor ik het doe...dat kleine ukkie in mijn armen. Die gedachte probeer ik vast te houden! Geniet in ieder geval van het kleine manneke! Dat zal vast wel lukken.
Ik hoop stiekem dat het bij mij nog een paar weekjes duurt. Al rommelt het bij mij al een paar nachten. Word 's nachts wakker van de kramp in mijn doos, onrustige kleine D, dus je zou er haast van wat gaan denken. Maar hoop dat Chacha me tóch voor is!
Ik hoop ook dat het bij jou nog even blijft zitten, want 34 en een halve week is toch echt heel erg vroeg. Veel succes.
Wilde even laten weten dat ik afgelopen maandag ben bevallen van een dochter. Bevallingsverhaal volgt nog....
@Chacha Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Heel veel liefs, Qwizzle.