Hi Dames, Ik ben vandaag 39 weekjes zwanger en al heel mijn zwangerschap wat last van afscheiding. Nu ging ik net naar het toilet en hoorde iets vallen dus ik keek en waren het 2 stukjes 'slijm' of 'afscheiding'.... Het was gewoon wit en verder niets bijzonders... Wat kan dit zijn?? Hoe moet een slijmprop eruit zien???
Bij een slijmprop zit normaal gesproken wat bloed. Het kan wel zijn dat je de prop in kleine stukjes verliest? Tijdens mijn vorige zwangerschap verloor ik al een aantal dagen wat meer slijm, tot uiteindelijk de slijmprop kwam. Was een minipropje maar wel duidelijk met wat bloed..
Paar uur voor mijn bevalling, kreeg ik ook echte slijmslierten maar die waren doorzichtig en zat geen bloed bij! Spannend! (ik had wel al continu om de 10 minuten harde buiken)
Of het echt moet weet ik niet hoor, maar de gyneacoloog vertelde me destijds dat de slijmprop dus echt een prop taaie slijm is met wat bruinig bloed. Dat was bij mij ook het geval...
Ik ben bij de zwangerschap van Dinand mijn slijmprop verloren. Vond het op een ontzettend groot stuk snot lijken, maar dan doorzichtig!