Moet ik 'de hik' voelen of niet...?¿?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Minyaweth, Mar 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik lees altijd van iedereen dat de kleine de hik heeft en dat ze dat zo goed kunnen voelen. Ik heb me al eens laten vertellen dat dit voelt als een soort van schokkende beweging...

Ik heb dit echter nog mooit gevoeld? Is dat raar of erg...? Of komt het vaker voor dat vouwen dit niet voelen of dat de kleine nu de hik nog niet heeft...? :(

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    De hik kan ook heel zacht aanvoelen hoor! Bij het ene kindje voel ik het alleen maar als ik net toevallig op m'n linkerzij lig.
    Dat andere kindje voel ik wel duidelijk maar die is ook helemaal ingedaald dus die hikjes voel ik heel duidelijk onderin.

En daarbij hikt natuurlijk niet elke beeb evenveel en lang!

3. Ik voel de beeb zoeizo heel goed, en ik heb echt een hikkertje, het zijn dan de hele tijd tikjes en schokjes die je voelt.

Het feit dat je het niet voelt zegt niks, misschien heb je gewoon geen hikkertje? En het kan ook gewoon zijn dat je het niet voelt, ligt ook aan de ligging van de beeb denk ik (die van mij probeert vaak z'n hoofd door mn ribben te boren als hij de hik heeft, dus dat voel je echt wel!)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

@Goddes tear: Ik heb ook een echt hikkertje :) moet er altijd hard om lachen want mijn vriend geloofde dit dus ook niet dat het kon en die heeft het eigenlijk deze week pas gevoeld maar die kleine ligt nu zo laag dat het gewoon kietelt hahahaah vind het soms wel vervelend moet ik ook eerlijk zeggen maar ja hij doet het ook voornamelijk als ik wil gaan slapen in de avond ;)

Share This Page