Ik val maar gelijk met de deur in huis Ik ben 16 december voor het laatst ongesteld geweest en ik zit inmiddels op dag 43 in mijn cyclus. Nu is mijn cyclus wel onregelmatig sinds ik vorig jaar mei gestopt ben met de pil (na 14 jaar gebruik). Mijn cyclus is gegaan van: 27-41-41-28-31-36 en nu zit ik dus op dag 43 Overigens was mijn cyclus voor de pil altijd regelmatig. Iedere maand heb ik nog last gehad van mijn borsten, voordat ik ongesteld moest worden en nu helemaal NIETS. Ik ben wel misselijk, moe en heb al twee testen gedaan (de druppeltesten van Kruidvat) die negatief waren. Ik ben dus verschrikkelijk onzeker, maar ik wil ook niet naar de huisarts. Hier ben ik geweest toen ik de eerste keer een cyclus had van 41 dagen en daarna nog een keer en het enige wat hij kan zeggen is dat ik me niet zo druk moet maken Wie herkent dit? Wie had normaal ook altijd last van haar borsten voor de menstruatie, maar niet voordat je wist dat je zwanger was? Ik lees namelijk alleen maar van mensen die juist last kregen van hun borsten zodra ze zwanger waren.
haai hier ook geen last van mijn borsten terwijl ik dat iedere maand standaard een week voor mijn nod heb nu helemaal niks ja jeuk aan mij tepels, ben ook met vlagen misselijk liefs linda
Ook geen pijn aan borsten, alleen tepels bij aanraking. Ieder lichaam is anders. Hoe moeilijk het ook is (ik kan het weten) afwachten...
Ik mag al lang testen, al 30 dagen overtijd. 4&10januari een test gedaan: negatief. Omdat ik bang was voor teleurstelling en het geldverspilling vind: 2 weken later, nog steeds niet ong en ook nog steeds niet opnieuw getest Ik ga wel maandag bij gyn langs
jeetje meid ik dacht het een oude banner was ik heb bij mijn jongste zoon ook gehad dat ik 4 testen had gedaan allemaal negatief terwijl ik al 6 weken zwanger was ik hoop op goed nieuws voor je maandag! Ik vind het wel heel knap dat je 10 jan voor het laatst getest heb hoe hou je het vol? liefs linda
Ik probeer zoveel mogelijk bezig te blijven en ik hou geen geld bij me, zodat ik op weg van het werk naar huis, niet in de apotheek stop Maandag hoop ik echt op goed nieuws. Stilletjes hoop ik, maar ik ben toch bang...
nou ik denk dat je wel zwanger ben hoor want 30 dagen overtijd is wel heel lang dan had je menstruatie er wel toch al moeten zijn?
Nou ik heb al vaak op forums en zo gelezen dat ze na 5 weken toch nog ongesteld worden en dus gewoon een cyclus oversloegen.
ja dat zou ik leuk vinden, ja ik hou het haast niet meer uit om er niet nog een test tegen aan te gooien hahaha word soms moe van mezelf laat staan me omgeving hahaha ik moet nog eveng geduld hebben..