na plassen nog steeds plassen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Bizzy, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Lieve meiden,

Ik schaam me diep maar nu ruim 2.5 jaar na me bevalling (vaciumpomp) heb ik nog steeds last met plassen.
    Denk ik leeg te zijn op de wc en gaat staan komt er nog meer :) ook even na het bezoek verlies ik nog urine met tillen,bukken lopen ect ect.
    Heb 3 keer fysio gehad voor me bekkenbodemspieren, net na me bevalling, een half jaar later en einde van vorige jaar nogmaals maar niks lijkt te helpen!
    Loop dus continu met inlegkruisjes in voel me vies en durf al helemaal geen witte broeken of rokjes aan, stel dat iemand het ziet of erger nog kan ruiken :$.
    volgende maand naar bekkenbodemcentrum hier in rdam.
    Gyno ,fysio en uroloog gaan koekeloeren.
    Ben bang dat er operaties of iets dergelijks aan de pas moeten komen:(
    Iemand hier ook ervaringen mee?
    Weet dat het een soort taboe onderwerp is voor veel meiden maar goed ik zet ook even open en bloot mijn verhaal neer :D

2. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, klinkt bekend al was het bij mij niet zo heftig. Na de eerste (ook een vacuumverlossing) heeft het bij mij een tijdje geduurd voordat ik de spieren weer een beetje op orde had. Alleen met een flinke verkoudheid en bepaalde activiteiten met paardrijden verloor ik wel eens wat urine. De laatste maand van m'n tweede zwangerschap was ik verkouden en bij elke nies en hoest liep ik leeg. Week geleden bevallen en ik probeer nu met oefeningen de spieren weer op orde te krijgen.
    Kreeg van de kraam gelijk te horen dat ik niet te lang moet wachten om hulp te vragen. Ik kijk het een aantal weken aan en ga dan naar de fysio voor oefeningen.

Deel Deze Pagina