De weekend testers!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AngelaSR, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    #1 AngelaSR, 26 feb 2015
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
    Hoi dames,

via andere gesprekken kwam ik veel dames tegen die rondom vandaag hun nod hebben en het weekend gaan testen. Ik dacht misschien leuk om elkaar hier op de hoogte te houden en onze zenuwen te bespreken en in toom te houden ;)

Mijn nod is vandaag en ik test zondag. Veel kwaaltjes lijken op mijn vorige zwangerschap dus ik ben nogal zenuwachtig ;)

Uiteraard zijn alle dames die niet testen maar meeleven ook welkom!!

2. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Goed idee 👍 zo kunnen we elkaar makkelijk op de hoogte houden!

3. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Welkom Esmeralda! Had het idd onder andere over jou ;) gezellig!!!

4. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Hallo dames! Dan kom ik er ook gezellig bij haha! Ik zal het zeggen heb ineens intense last van me rug en net beetje drukkende pijn in me lies links.. Dus of ik mag zaterdag nog testen ( en hopelijk positief) of ik word 1 van deze dagen ongesteld. :(

5. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hoi waussie! Welkom!
    Pijn in je lies? Klinkt eerder als een zwangerschaps kwaal, ik had die nooit voor mijn ongesteldheid, wel tijdens de zwangerschap, dus wie weet;) geef de moed niet op!
    Ik heb die steken ook maar door heel mijn buik lijkt het soms wel :(
    maar geen krampen zoals voor en tijdens de rode duivels dus ik ben hoopvol!

6. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Ja beetje lastig omschrijven niet erg pijn maar meer drukkend gevoel heel apart.. Maar ook sinds vandaag dan ook in me onderbuik had ik ook bij me eerste zwangerschap. Maar nu je zegt dat het een zwangerschapsymptoom is krijg ik alleen maar meer neiging te testen morgen haha!! En hoop doet leven zeggen ze heb er zelfs een tattoo van haha. Laat de rode duivels maar lekker wrgblijven voor 9 maanden haha!!

7. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik heb Zaterdag mijn nod,
    Voel niks geks dat kan wijzen op zwangerschap maar ook niet wat ik normaal voel als ik ongesteld moet worden.
    Maar heb niet t idee dat t raak is
    Leuk deze topic :)

8. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Je hoeft ook niet perse wat te voelen zijn zat dames zwanger gewordn en niks gevoeld dus miss is er nog hoop!

9. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hoi sascha! Je weet maar nooit! ;) Welkom!

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hopelijk voor jullie dit weekend een positieve test.
    Ik mag volgend weekend testen.

11. nissa

nissa Lid

22 feb 2015
    34
    3
    8
    Rotterdam
    #11 nissa, 26 feb 2015
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
    Goed idee Angela!

Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was i.v.m. onduidelijke ovulatietesten maar ik wil van het weekend testen. Morgen wel een afspraak met de gynaecoloog maar ik weet niet of zij al wat kan zien op de echo, indien ik zwanger zou zijn natuurlijk. Ik kon me afgelopen week niet beheersen en ik heb dus al getest(2x;)) maar dat was(denk ik) een heeeeeeeel vaag streepje , ik denk dat ik alleen een streepje zag omdat ik het zo graag wil zien. Mijn man zei heel enthousiast; het is positief want ik zie een streep alleen was dat het controle streepje :/ . Ik denk zelf dat het deze maand niet raak zal zijn omdat ik behoorlijke krampen en rugpijn heb maar ik blijf natuurlijk hoop houden!

12. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Waussie,

Dat klopt dat heb ik hier gelezen dat er genoeg vrouwen zijn die helemaal niks voelen. Maar ergens zegt iets in mij zal wel weer niet raak zijn. Maar we wachten t af en hebben indd nog hoop zolang er geen bloed is ;)

13. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    AngelaSR

Nee precies je weet t nooit.
    We wachten Zaterdag af ;)

Dankjewel! :)

14. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, hier ook een van de weekendtesters!! zit nog heel erg te twijfelen of ik morgen of zaterdag zal testen.. nog steeds niet ongi maar die bruine afscheiding van zit me dwars.. aan de ene kant heb ik zoiets van nou het zal eerdaags wel doorzetten, voorkom teleurstelling en weggegooid geld, test niet en wacht het af.... maar aan de andere kant, het is echt maar heel weinig bruine afscheiding en het zet totaal niet door het is ook nu weer weg, wat nou als het wat oud bloed van een innesteling is?! en zo maak ik mezelf heerlijk gek :D

Wat denken jullie?

15. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hoi Nissa! Spannend nog zeg! Hopelijk de volgende test 2 streepjes! :)
    Hoi Abbii! Ik verwachte jou ook al hier ;) jeeetje wat irritant zeg voor je, ik begrijp je onzekerheid! Als het lukt zou ik echt wachten tot zaterdag! Even rustig...uhm voor zover dat kan rustig blijven... afwachten wat het doet. Ik moet eerlijk zeggen dat dit bij mij meestal rode duivels betekent, maaaarrrr je weet nooit! Ik lees zat soortgelijke symptomen van vrouwen die toch zwanger blijken te zijn!

16. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Geen bloed doet goed!! We gaan ervoor haha :D het drukkend gevoel is nu weer weg bij mij maar nog wel de rugpijn.. Hmm wat zal het toch zijn

17. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Ben gewoon blij dat ik morgen weer kan gaan werken! Als ik vrij ben ga ik wel 100x naar de wc omdat ik dan denk dat de rode duivels er aan komen. Morgen heb ik tenminste wat afleiding😛

18. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden!

Ik heb dat ongie gevoel niet meer. Nu al vanaf vanmiddag steekjes links.. maaarrr ik ga nergens vanuit. Nog steeds het gevoel dat het niet raak..

Nog steeds niet getest,ben trots op mn eigen hihi

19. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Welkom! Gezellig! En trots mag je zeker zijn!
    steekjes en ongi gevoel.. kan nog bijde kanten op ;) heb je helemaal niets aan ik weet het :p maar we houden de moed er in!! Go dubbele streepjes! :D

20. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Knap zeg dat je nog steeds niet getest heb!

Deel Deze Pagina