Goedemorgen dames! Ik heb al een paar dagen last van echt pijnlijke krampen bij m'n baarmoeder, meestal als ik net in bed lig. Vannacht werd ik er zelfs wakker van. Overdag zijn ze heel licht dan merk ik het bijna niet. Elke keer denk ik ja nu begint m'n menstruatie, niet dus.. Dinsdag is m'n NOD. Heb ook rond m'n eisprong gemeenschap gehad. Iemand een idee wat het kan zijn? En als het een innesteling is doet het vaker zo'n pijn?
Het kan natuurlijk gewoon zijn dat je ongesteld wordt, maar kan ook innesteling zijn. Ik had zelf hele erge krampen bij mn innesteling, daardoor dacht ik zelf dat ik ongesteld zou worden, maar dat was dus niet zo. De timing klopt ook met innesteling. Duimen maar ff, nog een paar dagen en dan weet je meer!
Ik had het zelf helemaal niet bij mijn innesteling. Voelde me juist kiplekker, waardoor ik dacht he.... Nu ik zwanger ben heb ik wel regelmatig die krampen. Succes! Ik duim voor je
Ja zit niks anders op als geduldig wachten he.. Stelt me toch een beetje gerust dat andere het ook hebben. Dankjewel ik duim zelf ook heel hard haha!
Heb ik ook last van op dit moment! Begon 5 dpo en zit nu op 7 dpo. Als ik lig zijn ze idd meer aanwezig! Spannend hè ? Heb dit de vorige rondes iig niet gehad ..
Ja heel spannend! Vorige rondes ook niet gehad en heb meer kwaaltjes waar ik niet bekend mee ben. Fingers crossed!
Ook ik heb er last van maar heb geen idee wat het is! Na het uitblijven mijn menstruatie heb ik 3 negatieve zwangerschapstesten gehad, de huisarts geeft aan dat ik mijn eisprong heb overgeslagen en inmiddels zit ik op dag 52 van mijn cyclus. Ik heb last van krampen en steken baarmoeder (zoals bij menstruatie alleen dan erger), pijn in onderrug, pijnlijke en gezwollen borsten en het houdt al 3 dagen aan nu. Mogelijk nu dan toch eindelijk een ovulatie ondanks dat het anders voelt dan normaal? Ik ga straks testen halen om het voor de zekerheid te checken. Ik begin mij nu toch een beetje zorgen te maken gezien ik gisteren nog een röntgenfoto van mijn voet heb gehad in het ziekenhuis
@bebis oow bah! Daar word je natuurlijk hartstikke onzeker van! Hoop voor je dat je in ieder geval wat duidelijkheid krijgt. Ben je allang gestopt met anticonceptie? Misschien dat het daar aan kan liggen? Het vrouwelijk lichaam.. wat moet je er mee. . *zucht*
@Denise001 Vol ongeloof heb ik vanmorgen getest en pas na de digital clearblue begon ik het te geloven maar ik ben zwanger! 2-3 weken! En dat terwijl ik twee weken terug nog 3 negatieve testen had! Sorry voor de uitroeptekens maar ik was er echt van overtuigd dat ik een period had overgeslagen... Wauw! Ik hoop dat je dinsdag ook een moie test te pakken hebt
Waaaaauw super!! Gefeliciteerd!! Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe Raar toch hoe het lichaam ons voor de gek kan houden he. Dankjewel ik hoop het ook!
Ik herken het, van die buikpijn. Ik heb er ook erg veel last van. Het voelt wel anders dan menstruatiepijn, het lijkt iets hoger en wat dieper in mijn buik te zitten. De soort pijn is ook anders, heel onregelmatig en een beetje weeeig. Pfff... Lastig te omschrijven. Maar ik heb hier anders nooit last van.