Hoi dames, Mijn zl van 6,5 maand is altijd een slechte slaper geweest, steeds snel wakker. Toen hij jong was had hij last van verborgen reflux, een btje, nooit medicijnen ofzo voor gekregen. Nu werd hij net hard huilend wakker en hij rook heel zuur, dit herken ik van toen hij nog heel jong was. Komt dit ook voor bij baby's zonder reflux, of heeft mijn ventje misschien toch nog last van verborgen reflux en zou hij daardoor zo slecht slapen? Nu zit hij rechtop te spelen en is heel tevreden, maar liggen wilde hij niet!
Tis ja zou kunnen misschien ikzelf ken geen gevallen dat het reflux eerst was maar viel mee en bij 6.5 mnd opeens verergert. Meestaal is andersom. Maar wie weet Misschien is het beetje zuur wat boven komt of komt van eten zeg maar soort maagzuur of dergelijke. Ik zou gewoon nog paar dagen aankijken en als hij blijft last van hebben kan je naar ha gaan
Ik denk dus dat het misschien nooit helemaal weg is geweest en dat hij daardoor misschien ook kort slaapt... Ga er eens extra opletten komende tijd..
Zou kunnen maar dan zou je ook merken het eerder met zure lucht en ve huilen en bij verborgen reflux is ook rare geluiden je hoort het omhoog komen. Maar hij krijg nu vaste eten toch? Dus opzich reflux moet zoiezo langzamerhand wegtrekken. Misschien heb je bepaalde fruit/groente gegeven vandag? Succes!
Ik zou ook bijhouden wat je geeft aan bijvoeding. Bij verborgen reflux kan het zijn dat ze heftiger reageren op fruithapjes. Ze adviseren daarom ook om bepaald fruit nog niet te geven dacht ik maar daar kan je vast op googlen . Ik ben nl nog niet gestart, durf het nog niet, juist vanwege mogelijke verergering v klachten.
hier ook verborgen reflux. Hij krijgt medicijnen, maar het wordt erger als hij niet goed poept. Dan komt het zuur meer omhoog. Heeft jou zoontje toevallig last van verstopping gehad? Als hij er al die tijd al last van had, had jij het wel gemerkt hoor. Het doet behoorlijk zeer en zonder medicatie heb je dikke kans dat zijn slokdarm al aangetast zou zijn. Dan huilt hij wel Denk dat het dus wel meevalt, maar dat het door de ontlasting/ volle buik eerder omhoog kwam.
Dank jullie wel, ja ik dach t ook al dat ik het anders wel eerder nog gemerkt had, hij huilt juist heel weinig. Ik ga wel ff googlen naar het fruit, hij krijgt bijna alleen nog maar groente a la Rapley, maar langzaam aan af en toe wat fruit.