Slijm, slijm....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kabouter Klus, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoor, daar ist ik weer... Snap er nu écht geen jota meer van?! :confused:

Even voor de zekerheid dit: als ik het goed begrijp, treft je dat heldere,draderige cervixslijm zo rond je ovulatie aan, toch?

Welnu.... Ik ben van afgelopen donderdag t/m zondag ongi geweest; weliswaar 2 dagen te laat, maar goed. Nu is het dinsdag. Ik zat net op de fiets en ik voelde gewoon vanalles "glijen" in m'n onderbroek, als je snapt wat ik bedoel. Kon bijna niet op mijn zadel blijven zitten, haha! :p

Maar goed, eenmaal thuis aangekomen meteen even naar de plee om de zaak te checken, en jawel hoor; net 2 dagen na mijn menstruatie heb ik al van dat super-vruchtbare slijm! Lekker in m'n uppie draadjes zitten trekken... Klopt dat nou wel, zo snel na mijn ongi? Of komt dat wel vaker voor? Mijn cyclus zit zo rond de 29 dagen; ik zit nu dus op dag 6.

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik had op dag 8 ook al wel wat draadjesslijm... nog niet maximaal maar wel al aanwezig.. en op dag 16 als het goed is eitje gehad (moet wel zeggen dat ik op dag 15 wel het meest rekbare slijm had... kon echt draden van meer dan 5 centimeter maken.. in de dagen daarvoor maar 2 centimeter ofzo).... dus het kan wel dat je nu al wat slijm hebt... even afwachten maar

3. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Ik heb ook altijd veel vroeger in mijn cyclus dat rekbare slijm en op de dag van mijn uitgerekende eisprong helemaal niets! Dus het is en blijft een vaag verhaal dat slijm...
    Ik heb nu een set ovulatietesten gehaald want mijn lichaam geeft helaas verder weinig zekerheid over de juiste dagen... :)

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, die ovulatie-testen heb ik ook al in huis. Maar het is inderdaad net wat je zegt; klopt het al niet met je slijm-huishouding, en dan rond de ei-sprong geen slijm, dan weet je helemaal niet meer waar je het zoeken moet! :(

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik kan je niet helpen met advies, maar moest hier wel om lachen.. :)

6. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik heb van de maand 4 dagen voor mijn eitje al klachtjes en wat dikker doorzichtig slijm. Bij mij wod het steeds erger en als ik mijn ei heb gehad is het weg. Dus zo lang je vruchtbaar slijm hebt klussen maar.

Ik heb trouwens ook vroeg mijn eitje. Verwacht hem op dag 11 van de cyclus. Succes!

7. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik heb nog nooit dat rekbare slijm gevoeld of gezien bij mezelf?! Wat vreemd eigenlijk. Terwijl ik mijn eisprong wel (denk te) herkennen kan.

8. je kunt ook in 1 cyclus meerdere slijmpieken hebben....

kunnen we vaker draadjes trekken! :p

Deel Deze Pagina