Aangezien mijn cyclus niet op gang wil komen en ik erg onregelmatig ongesteld ben (soms tijden dat ik niet ongi wordt)...heeft de arts mij primolut voorgeschreven en ben ik hiermee begonnen, het is een kuur van 10 dgn. Heeft iemand hier ervaring mee? ik hoop echt dat hierna mijn cyclus goed zal zijn [-o< [-o< Liefs
Ik moet nog twee dagen primolut slikken en dan wordt ik eindelijk ongie naar 66 dagen. Dit was voor mij de eertste uitschieter dat ik niet ongesteld werd en ook niet positief testte. Hoe lang geleden ben je met de pil gestopt? Als je heel lang niet ongie wordt, heb je waarschijnlijk ook geen eisprong gehad in die cyclus. Je wordt dan uiteindelijk wel ongesteld van het baarmoederslijmvlies dat zich af gaat breken, maar dat kan dus heel lang duren. Mijn huisarts zei dat het niet zeker is dat na de primolut je cyclus regelmatig wordt. Ik hoop het wel voor je (en voor mezelf) Als straks zou blijken dat je steeds geen eisprong hebt, dan zijn daar ook medicijnen voor, maar die geven ze je niet zomaar volgens mij. Hopelijk heb je hier wat aan, groetjes Olga
Bedankt voor je antwoord....tis mijn eerste keer dat ik nu primolut slik. Ik moet nog 9 dagen ben gister net begonnen. Ik ben vanaf augustus van de pil (is nog niet zo heel lang) maar daarna niet/amper ongi geweest. Ook met de pil had ik al wat problemen met de menstruatie Ik hoop echt ook voor jou dat we nu een regelmatige cyclus zullen hebben en we tenminste naar iets kunnen uitkijken ....Ik moet het eerst wel zien en dan pas geloven heb nu al zoveel ellende gehad dat ik me niet meer zo gauw laat overtuigen. Maar hoop houden we! en ik hoop het ook van harte voor jou! [-o<
Ik ben eind juni gestopt met de pil en de laatste cyclus was 74 dagen! Mijn huisarts geeft nog niks, ik moet een jaar geprobeerd hebben! Doe h et nu dus met homeopatische middelen, visolie capsules, maansteen en saliethee! Ben benieuwd zie banner! gr. Sophia
Nou meid ik hoop voor je dat joun cyclus ook goed op gang zal komen. Mijn HA heeft mij dit gegeven omdat ik al een hele tijd met mijn ongi zit te klungelen, in de hoop dat dit helpt en mijn cyclus regelmatig wordt. We zulen het maar moeten afwachten meid...Hopelijk zal 2007 een regelmatig jaar voor ons worden
jullie kunnen natuurlijk ook nog aan de monnikspeper gaan. helpt volgens mij wel! eerste cyclus was 71 dagen en nu met monnikspeper had ik na 26 dagen mijn eisprong. nog niet geweldig maar al wel beter