Zondag/maandag is mijn NOD. Omdat ik vanavond een groot feest heb, heb ik vanochtend meteen nadat ik wakker was een zwangerschapstest gedaan. Ik heb denk ik max een halve minuut gewacht en was meteen teleurgesteld dat ie negatief was. Ik heb me aangekleed en ben meteen boodschappen gaan doen. Zo'n drie uur later kwam ik weer in de badkamer en keek ik op de test. Op eens stond er een licht roze streepje!! Het streepje is even breed als de teststreep. Wat denken jullie, is dit een indroogstreepje of ben ik misschien zwanger?? Morgenochtend ga ik meteen weer een test doen (en wel rustig de tijd afwachten). Of kan ik nu nog een test doen... Aaaahhh ik weet het even niet meer!!
ik krijg hem echt met geen mogelijkheid er scherp op... maar volgens mij is het streepje goed te zien.
Ik zie een duidelijke streep! Jammer dat je maar een halve minuut hebt gekeken op de test. Want het zou wel kunnen nadat je wegliep dat het tweede streepje meteen zichtbaar is geworden, dat weet je dus niet. In het ongunstige geval is hij wel pas veel later zichtbaar geworden en dus buiten afleestijd. Ik hoop het eerste!!!! Ziet er wel heel goed uit! Je kunt ook nu een tweede test doen? Want als je zwanger bent komt ie echt wel tevoorschijn binnen afleestijd!
Ik denk dat deze positief is. De streep is gewoon dik en ziet er niet uit als een indrooglijntje.... Spannend....!
Hahaha... Niet echt... Net voordat ik de post plaatste al geweest... Loop mezelf helemaal gek te maken... Waarom heb ik vanochtend niet heeeeeuuuul eventjes langer gewacht??
Ga morgenochtend meteen testen. Vanavond in ieder geval niet aan de wijntjes! Ik laat het morgen meteen weten!!
Lijkt mij ook positief.. En denk idd ook als je nu test hij ook wel positief zal worden als je zwanger bent . Spannend hoor, kom morgenochtend ff spieken
Net weer een test gedaan, had nog maar 1 liggen. Daar kwam eigenlijk meteen een licht streepje op. Ik ga straks een CB digital halen, wil toch nog ietsje meer zekerheid. Maar voor alsnog: YEEEEEHHH!!!