Foto keizersnee

Discussie in 'De bevalling' gestart door onsukkie, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Voor mensen met interesse naar hoe een ks er na 8 maanden uitziet. 8)
    Niets om bang voor te zijn voor een eventuele volgende bevalling in elk geval, mocht je een geplande ks krijgen ofzoiets.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    erg netjes zeg!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Herkenbaar! :D alleen zit de mijne een stuk lager. ongeveer waar je spijkerbroek zit.

4. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Op je schaambot ja? :O

Maar ik vind het best een 'mooi' litteken. Mijn oma (inmiddels 86) heeft een keizersnee gehad, maar dat zag er toch ietsjes anders uit..

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja, ik voel mijn schaambotrandje er net onder.

Kan ook aan onze bouw liggen dat het er anders uit ziet misschien.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nog lager? Dit is al echt op broekriemhoogte hoor, je ziet nét m'n schaamhaar niet op deze foto. :oops:

En deze broek is trouwens érg laag. Veel lager kan d8 ik haast niet. Maar zou kunnen hoor, want ik had een spoedsectio omdat de navelstreng uitzakte, dus snel snel!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vroeger ook vaak vertikaal d8 ik, had ook erger verwacht toen ik wakker werd.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tussen lidteken en bovenkant schaambot zit bij mij denk ik tussen de 1 en 2 cm meer niet.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wow dat ziet er heel erg mooi uit! En wat een platte mooie buik heb jij weer zeg... zo kan het er dus ook uitzien *schaam* :oops:

Mijn litteken lijkt ook wat lager te zitten trouwens.

10. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Zo dat ziet er netjes uit!
    Ik heb 13 maanden geleden een operatie gehad, galblaasverwijdering, zogenaamde laproscopie. Nou Het is echt lelijk en dik! Het zou 4 keer 1 cm zijn, het is nu echt 3 cm, 1 cm, 1 cm en 5 cm bij mijn navel. Dat is de lengte van de littekens en dan heb ik het nog niet over de de dikte gehad. Verschrikkelijk gewoon.
    Ik hoop niet dat ik een keizersnee krijg, want dan zit ik straks helemaal onder de littekens.

Maar netjes hoor!

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ook een spoek KS gehad, en mijn litteken zit er vele malen lelijker uit als die van jou :( Die van mij zit overigens ook veel lager.
    Ziet er goe uit! Zou zo met je willen ruilen :)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hihi mijn man wrijft er nog weleens overheen. aaaaaaaah zegt hij dan.. daar kwam mijn zoon uit :D

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ahh lief! Ziet er idd netjes uit, ik had er echt geen idee van eigenlijk, ik ken niemand die een keizersnede heeft gehad namelijk. Alleen wat "vage kennissen", maar daar ga je natuurlijk niet aan vragen: "laat je litteken eens zien!". Het valt mij echt heel erg mee, zo'n litteken zou ik niet erg vinden om te hebben.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Aaaaahw, wat liefffff! :)

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, thanks, ook wel een goeie foto hoor, want als ik buk bungelt het vel heen en weer. :rolleyes:

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Slecht werk is dat dan zeg, laprosocpie zou toch juist met kleine gaatjes moeten zijn?

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hahaha, thanks voor het compliment.
    Moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben met de gyn die hem uitgevoerd heeft, heel kundig, misschien dat dat scheelt, of de haast ofzo, ik heb geen idee. Er was bij mijn spoedsectio geen eens OK personeel aanwezig... :(

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, eigenlijk zie je er nooit foto's van, dus ik dacht... doe eens gek. Misschien helpt het andere mensen over een angst heen te komen, want idd vind ik het ook helemaal geen storend lidteken, ten eerste zit hij onder broeksriem (ook in m'n bikini) en ten tweede stelt het nauwelijks wat voor.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi ja een foto is ook moeilijk te zien hoe je lijf echt is.
    Maar omdat hij boven je ondergoed uitkomt dacht ik dat hij veel hoger zat. Met mijn ieniemiekleinste string kan ik hem nog niet zien.
    Mijne was officieel gepland, maar Dean besloot 4 dagen eerder te komen, dus ook 1 midden in de nacht hihi.

20. Cor81

Cor81 Lid

13 jan 2009
    51
    0
    0
    Superfoto zeg!
    Heel veel mensen vragen aan mij hoe groot mijn litteken nu eigenlijk is.
    Maar zoals je zegt zit het net boven je schaamhaar dus dat laat je ook niet makkelijk zien aan mensen.
    Nu kan ik ze verwijzen naar jou foto ;)

Net buikje trouwens!

Deel Deze Pagina