Hallo, Ik heb een onregelmatige cyclus maar hij was meestal kort rond de 24 dagen ongeveer. Ik teste op 20 augustus positief en een paar uur later weer negatief vanaf toen bleef het negatief met alle soorten testjes. Maar ik ben nu nogsteeds niet ongesteld. Herkent iemand dit? Vorige menstruatie begon 24 juli, 25 juli nogsteeds, 26 juli was het over en 27 nog 1 dagje weer bloeden daarna was het over. Dus ik zit nu op dag 33
Je bent pas overtijd als je weet wanneer je eisprong was. Heb je die toevallig kunnen ontdekken door ovulatietesten of door te temperaturen? Je cyclus kan altijd een keer afwijken en vaak is dan je eisprong later waardoor je niet echt overtijd bent. Zolang je niet weet wanneer je eisprong was ben ik bang dat je moet afwachten want negatieve testjes betekenen naar mijn idee niet zwanger
Grote kans dat de test op 20 aug op je naderende eisprong heeft gereageerd In dat geval zal je nod dus rond 4 september pas zijn.
Wat is de langste cyclus die je het laatste halfjaar gehad hebt? Aangezien je schrijft onregelmatig te zijn? Kan best zijn dat die ene positieve zwangerschapstest op je eisprong gereageerd heeft. En ja, hoe gek ook, dat kan. Dan is je NOD dus ongeveer 2 weken na 20 augustus.
Het ene positieve zwangerschapstestje liet me denken dat ik een ovulatie heb gehad maar kan ook vals zijn geweest.
Bedoel je daarmee te zeggen dat je zelf ook denkt dat die test op je eisprong heeft gereageerd of dat je denk dat ie positief was omdat je zwanger zou zijn en dús een eisprong hebt gehad? Want wanneer denk je zelf je eisprong te hebben gehad dan?
Ik had dit ook. Was een keer n hele maand overtijd! De testen bleven negatief. Uiteindelijk toch ongesteld geworde. Denk dat t komt doordat je overtijd bent en dan TE Graag hoopt dat je zwanger bent
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe ben je erachter gekomen dat je 5 weken en 3 dagen zwanger bent? Ik denk aan de hand van je testjes dat je nog voor je eventuele NOD zit namelijk.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een hele lange cyclus, onregelmatig doordat de resten van de pil nog in mijn lichaam zaten. De cyclus dat ik zwanger werd was volgens mij 46 dagen lang! Dus moest erg lang wachten, maar uiteindelijk toch positief! Gefeliciteerd! Ik denk dat je NOD dan over een paar dagen is. Ik zou morgen nog eens testen, dan zal het streepje wel donkerder zijn.