Zwanger of niet zwanger? Overtijd maar negatief.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Denneke, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Denneke, 26 aug 2016
    Laatst bewerkt: 26 aug 2016
    Hallo,

Ik heb een onregelmatige cyclus maar hij was meestal kort rond de 24 dagen ongeveer. Ik teste op 20 augustus positief en een paar uur later weer negatief vanaf toen bleef het negatief met alle soorten testjes. Maar ik ben nu nogsteeds niet ongesteld. Herkent iemand dit?

Vorige menstruatie begon 24 juli, 25 juli nogsteeds, 26 juli was het over en 27 nog 1 dagje weer bloeden daarna was het over. Dus ik zit nu op dag 33

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Je bent pas overtijd als je weet wanneer je eisprong was. Heb je die toevallig kunnen ontdekken door ovulatietesten of door te temperaturen? Je cyclus kan altijd een keer afwijken en vaak is dan je eisprong later waardoor je niet echt overtijd bent. Zolang je niet weet wanneer je eisprong was ben ik bang dat je moet afwachten want negatieve testjes betekenen naar mijn idee niet zwanger

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Grote kans dat de test op 20 aug op je naderende eisprong heeft gereageerd
    In dat geval zal je nod dus rond 4 september pas zijn.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat is de langste cyclus die je het laatste halfjaar gehad hebt? Aangezien je schrijft onregelmatig te zijn?
    Kan best zijn dat die ene positieve zwangerschapstest op je eisprong gereageerd heeft. En ja, hoe gek ook, dat kan. Dan is je NOD dus ongeveer 2 weken na 20 augustus.

5. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ene positieve zwangerschapstestje liet me denken dat ik een ovulatie heb gehad maar kan ook vals zijn geweest.

6. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn langste cyclus was ongeveer 28 dagen

7. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Bedoel je daarmee te zeggen dat je zelf ook denkt dat die test op je eisprong heeft gereageerd of dat je denk dat ie positief was omdat je zwanger zou zijn en dús een eisprong hebt gehad?

Want wanneer denk je zelf je eisprong te hebben gehad dan?

8. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik had dit ook. Was een keer n hele maand overtijd! De testen bleven negatief. Uiteindelijk toch ongesteld geworde. Denk dat t komt doordat je overtijd bent en dan TE Graag hoopt dat je zwanger bent

9. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat het betekende maar ik test nu al 3 dagen positief!!!!! Jeaaah

10. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

11. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu op 5 weken en 3 dagen

12. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo hey! De testjes vind ik dan wel licht, maar dat verschilt natuurlijk per persoon :) geniet ervan!

13. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe ben je erachter gekomen dat je 5 weken en 3 dagen zwanger bent? Ik denk aan de hand van je testjes dat je nog voor je eventuele NOD zit namelijk.

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik ook

15. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zei de huisarts. Hoe nu een donkere streep

16. Babedreamer

Babedreamer Actief lid

3 mrt 2014
    117
    0
    16
    Zorg
    Twente
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een hele lange cyclus, onregelmatig doordat de resten van de pil nog in mijn lichaam zaten. De cyclus dat ik zwanger werd was volgens mij 46 dagen lang! Dus moest erg lang wachten, maar uiteindelijk toch positief! Gefeliciteerd! Ik denk dat je NOD dan over een paar dagen is. Ik zou morgen nog eens testen, dan zal het streepje wel donkerder zijn.

17. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Streepje is nu veel donkerder :)

Deel Deze Pagina