3 dagen na mijn ei bloedverlies en pijn!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Truus86, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Hallo dames,

Ik en mijn partner proberen sinds februari dit jaar zwanger te worden, nadat wij van mijn neuroloog groen licht hadden gekregen.
    Spiraal eruit en de eerste maanden onregelmatige cyclussen. Nu zijn de laatste 3 cyclussen vrij stabiel, 30-30-29. Sinds Juni gebruik ik ovu-testjes. In Juni (vanwege mijn lange cyclus) te laat begonnen met testen, en dus geen ei gevonden (deze was dus al geweest). In juli heb ik mijn ei niet gevonden, in Augustus weer wel en deze maand ook. Mijn ei was op 14 September. Nou kreeg ik maandagavond ineens bloed bij het vegen, niet veel gewoon een veegje en de rest van de dag gigantische krampen. Dinsdagochtend weer veel krampen met heftige steken erbij vanuit mijn rug helemaal naar voren.. 's Middags bij de huisarts naar laten kijken omdat ik niet eerder zo'n pijn had gehad of bloed tussen mijn menstruaties in. Ook toen weer wat bloed gehad. Vanmorgen bij het vegen ineens bruinige afscheiding en alweer de hele dag krampen en lichte steken.

De huisarts heeft het over een ovulatiebloeding, maar dit herken ik niet van mijn eigen lichaam. Ook die krampen die ik al heb vanaf maandag herken ik niet.
    Lijkt mij te vroeg voor een innesteling?!

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb het paar maanden na het stoppen met de pil ook gehad. Ik had twee maanden tijdens mijn ovulatie kleine bloedingen. Het is gelukkig weer over bij mij. Hoorde bij t ontpillen.. ook ik ben naar de arts gegaan. Mij werd aangegeven te wachten totdat t vanzelf over zou gaan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Deel Deze Pagina