hallo dames! zoals jullie zien ben ik nu al 5 dagen overtijd maar nog geen test gedaan omdat ik bang ben dat het negatief uitvalt,nu ging ik net naar de wc en zat er op mijn wcpapier rekbaar slijm.heeft dit niet iets met een eisprong te maken of kan het ook met zwangerschap te maken hebben?
Dat is toevallig. Ik heb ook last van rekbaar slijm en moet bijna ongesteld worden. En ik dacht ook: zal ik nu vruchtbaar zijn dan? Beetje raar. Dus ik ben ook nieuwsgierig.
ik heb net de dokterasistente aan de lijn gehad ze zei alleen de meesten wachten tot 10 dagen overtijd met testen want dan is het 100%positief als je zwanger bent,dus niet echt wijzer van haar geworden.
Ik had ook slijm, maar ook een paar drupjes bloedverlies, vandaar dat ik d8 dat ik ongi wou worden. Suc6 met testen meiden Liefs, Xena
dank je wel xena87 ik zit er toch aan te denken om vandaag een test te halen en die morgen te doen want wachten duurt lang en geeft alleen maar meer stress.
Ja, is zeker spannend Heb hier een aantal 'teleurstellingen' gehad, wilde zo graag zwanger worden, maar lukte ons steeds niet, tot op dat moment Laat je weten of je zwanger bent of niet? Liefs, Xena
ja ik laat het weten ik wou het vandaag al gaan doen maar heb al 4 bakken koffie op.misschien dat ik straks toch zoiest heb van laat ik het maar proberen zo gaat het altijd als ik een test in huis heb
dank je wel ik hoop het ook paar maand geleden ook een cyclus gehad van 39 dagen maar die tel ik niet mee dat was stress en ontpillen.
ik had kort voor NOD ineens ook weer rekbaar slijm, was zelf erg verrast, het viel me op: was toch al vruchtbaar geweest? ik zat met buikkrampen te wachten op ongi. 4 dagen na NOD ben ik een test gaan halen. hardstikke positief (einde van de dag). Geen idee of dat slijm ermee te maken had, maar het viel me toen wel op. Duimen meid! D.
Ik had iets slijm niet gek veel... Teste ook midden op de dag en meteen een ligt streepje.. omdat we zelf er om twijfelde hebben we een dag later nog een test gedaan.. tja die maakte het niet anders.. bleef 2 streepjes.. meid.. testen en je weet mee... sterkte met wachten
Ik had iets slijm niet gek veel... Teste ook midden op de dag en meteen een ligt streepje.. omdat we zelf er om twijfelde hebben we een dag later nog een test gedaan.. tja die maakte het niet anders.. bleef 2 streepjes.. meid.. testen en je weet meer... sterkte met wachten
ik heb een test gehaalt maar twijfel zoals ik zei toch wel om hem nu te doen en de verhalen geven mij moed ja want heb het nog nooit gehad was gewoon 1 keer een sliertje.
Wat balen! Misschien dat je toch een langere cyclus hebt dit keer of dat je het over een dag of 2 nog een keer moet proberen.
ik hoop nu dat ik vanacht ongi word want dit is ook niet echt fijn.ik doe wel wat de dokter heeft gezegt met 10 dagen ik heb het in mijn agenda gezet haha 24 dec testen. ook die twijfel nu van komt het doordat ik geen ochtend urine heb gebruikt of door de 5 bakken koffie van vandaag :s ik werk vanuit huis dus ik ben er de hele dag mee bezig misschien komt het daar wel door maar dan had ik het die 9 maand lang ook moeten hebben.
Ik had een paar dagen voor mijn NOD ook slijm. 1 dag voor mijn NOD test gedaan, en die was positief! Misschien had je nog niet genoeg hormoon in je urine, en was het verdund door de koffie. Ga je het over een paar dagen nog met ochtend urine proberen? Ik ga hard voor je duimen! Heel veel succes! XXX Evelien