nou zoals jullie al zien heb ik geen idee wanneer mn nod ik heb namelijk een hele onregelmatige cyclus. Allees heb sinds gister een appart gevoel in me onderbuik en gewoon zo'n zeurend gevoel weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ben al een x zwanger geweest (mk) maar kan me niet meer plaatsen of ik me toen ook zo gevoeld heb verder heb ik een beetje last van die bubbels ( zo heb ik ze maar genoemd de vorige keer) in me (onder)buik dat je echt goed kan horen en voelen dat je buik aan het werk is zeg maar. Nu is aan jullie mijn vraag wat denken jullie hier van? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Liefs
Testen! Dat is het enige wat je kan doen. Vertrouw je dat niet dan kan je met dit verhaal misschien een bloedtest krijgen bij de huisarts...omdat je daar elk spoortje hCG in vindt. Succes! Elmo
Dat is niet je buik die je hoort, maar dt zijn je darmen. Net als een hongergevoel/geluid. iedereen denkt altijd dat het de buik is, maar het is dus de darm die zich schoonveegt van binnen Verder denk ik dat je gewoon moet testen!
hahaa ja ik weet niet hoe ik het anders moet noemen maar herken het wel van de vorige zwangerschap dus daarom zat ik ff te denken. Ik ben een keer tussendoor ongesteld geworden door de kuur die ik heb gehad dus heb met mezelf afgesproken voor oud en nieuw te testen! of de kwaaltjes moeten zo duidelijk worden dan komt het natuurlijk eerder haha. in ieder geval bedankt!
heey mn computer was kapot maar ik ben er weer! nou heb van de week getest en die was nega...maar ook nog geen menstruatie dus als ik meer weet laat ik het horen! Groetjess