vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fay, 16 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hoi,
    Dit is de 1e ronde voor mij, en over 4 dagen is mijn nod dag..
    Heb vanaf vandaag telkens na het plassen, ff een zeurend gevoel in mijn onderbuik en liezen. Het trekt na een tijdje vanzelf weer weg..
    Nu wou ik vragen of jullie er ook wel eens last van hebben..Toen ik de pil slikte had er er geen last van..

groetjes fay

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik heb het nog nooit gehad.. Ben nu 2 maanden van de pil af. Maar je kan ok veel symptomen van het ontpillen hebben die erg op zwangerschap lijken. heb er ook ervaring mee. hoe lang ben je van de pil af?

3. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hoi bar..
    20 mei was mijn laatste pildag..
    Heb al een dochtertje van 4 jaar, en toen ik zwanger was van haar heb ik bijna nergens last van gehad..Alleen bandenpijn en moe zijn...
    Wat ik nu voel na het plassen voelt aan als ongie worden...

fay

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik hoop dat je ongie word, dan weet je ook nog dat alles werkt.. of natuurlijk dat je al zwanger bent..
    Heb je verder nergens last van? Is het bij je dochtertje in 1 keer gelukt?
    Het afwachten is altijd het ergste he ;)

5. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    bij de 1e heb ik 2 menstruaties gehad, en toen was het raak, dus vrij snel..
    Ik heb nu mijn eisprong precies op de 14e dag gehad, dat weet ik omdat ik hem gevoeld had, flinke pijn, en die middag moest ik naar het ziekenhuis voor een echo van de nieren, en die arts heeft toen meteen ff alles nagekeken..
    Hij zei toen dat ik die dag de eisprong had gehad.. :D ..
    Dus wel geklust op het juiste moment...
    Zit nix anders op dan afwachten....Pfff, duurt lang.. ;)

fay

6. sim

sim Niet meer actief

ik had dat ook ineens toen ik gestopt was met de pil, soms wel ruim een week voor mijn nod. voor mijn dochter had ik ook nergens last van. ik voel nu sowieso veel meer als voor mijn dochter, net of mijn hele lichaam verandert is. het ontwennen van de pil kan ook ongipijntjes geven, maar ik hoop dat het in één keer raak is voor je!!! ;)

7. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hai sim, thnx...
    Toen ik de 1e keer stopte met de pil, had ik ook nergens last van, geen ontwenningsverschijnselen nix...
    En nu, stopte met de pil, en na de ongie kreeg ik last van buikpijn, daarna een paar dagen voor de eisprong al pijn links in mijn buik, eisprong deed echt zeer!!!...En na de eisprong een beurs gevoel van binnen???...En we hebben echt niet raar gedaan met klussen...haha...
    Hoop ook dat het raak is, hoop ook dat ik over een paar dagen meer weet...

fay

Deel Deze Pagina