hele cyclus van slag??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milou1990, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Sinds maart ben ik gestopt met de pil en telkens ben ik na 28 dagen weer ongesteld nu had ik woensdag oppeens een super positieve ovulatietest. Dus denk dat mn eisprong woensdag was.. smiddags deed ik een zwangerschaptest en ik dacht dat ik wat zag maar nu niks meer dus heb ik me gerust verbeeld. Ik mowt eigelijk morgen ongesteld worden maar normaal heb ik 4 dagen van te voren bruine afscheiding en dat heb ik nu ook niet.. moet ik afwachten of de dokter bellen ik weet het allemaal ff niet

Iemand hier ervaring mee zo regelmatig en dan oppeens alles weg

2. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Heb je een ovulatietest en zwangerschapstest op één dag gedaan? Het lijkt er op dat je je eisprong hebt gehadgehad (afgelopen woensdag?), maar dat komt niet overeen als je morgen je nod is. Ik ben bang dat er niets anders op zit dan even afwachten. Waarschijnlijk kan de huisarts ook nog niets.

3. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    In ieder geval sterkte met wachten.

4. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Had dinsdag en woensdag ovulatietesten gedaan en woensdag ochtend en donderdagochtend zwangerscjap testen

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tja. Er staat een jaar voor ontpillen. Ookal heb je eerst keurige cyclussen gehad, dan nog kan zelfs na een half jaar nog je cyclus op hol slaan helaas. :( Heb het hier vaker voorbij zien komen.

En zelfs als je niet aan de pil bent geweest en zeer regelmatig bent, wil het wel eens voorkomen dat je zomaar zonder reden een cyclus overslaat of een langere cyclus tussendoor hebt.

Als je woensdag een positieve ovulatietest had, is je ei uiterlijk vrijdag (dus vandaag) gesprongen en is je NOD dus over 2 weken.

Je huisarts zal nu niet veel doen, temeer je nog maar kortgeleden bent gestopt met de pil en bovendien net een positieve ovulatietest hebt gehad.

Hij zal je ook adviseren om toch maar 2 weken te wachten en te zien of je dan wel ongesteld wordt. Zo niet, dan zou je altijd nog de huisarts kunnen raadplegen.

6. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Mee eens, zie mijn handtekening.

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb zelf nog geen ovutesten gebruikt maar dat ik vorig jaar stopte met de pil werd ik gek van mijn cyclus! Van 37 dagen tot 19 dagen. Pas na 7 maanden kwam er een beetje regelmaat in. Even afwachten meid je cyclus kan echt zwaar in de war zijn door het ontpillen met daarbij de kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen lijken etc

Deel Deze Pagina