Bosten veranderen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb sinds 2 dagen dat mijn borsten veranderen. Tepels worden groter en zijn niet zomaar meer stijf, ook worden ze wat puntiger haha.. Mijn borsten zelf doen niet echt pijn maar de tepels zijn gevoeliger. Ook heb ik links en recht laag onderin steeds wat steekjes in me buik. En af en toe veel afscheiding aan het wc papiertje.
    Zou dit goed nieuws kunnen betekenen?

Kan over ruim een week pas testen.

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik heb exact hetzelfde maar dan ook nog af en toe een scheut onder in de rug....ik lees dus even mee :)

3. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo,
    ik heb ook redelijk veel afscheiding,maar dit heeft mss met mijn eisprong te maken.

4. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Het zou zomaar kunnen meid...
    Veel sterkte met wachten!

5. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik had een paar dagen voor mijn NOD gewone witte afscheiding en ook mijn borsten waren opgezet en groter. Ze waren wel net zo gevoelig als ik altijs heb als ik ongesteld moet worden. dat was niet anders. Voor de rest had ik helemaal geen symptomen. Dus wellicht goed nieuws voor je! ik duim voor jullie

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @hansje123....ik mag het hopen...zo na 15 rondes gaat de lol er wel vanaf

7. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland

Ik hoop het ook.
    Heb normaal nooit last van mijn borsten, ook niet als ik ongesteld moet worden.
    Ben kort geleden zwanger geweest wat helaas in een miskraam eindigde en toen had ik precies hetzelfde gevoel als nu.
    Spannend...! :D

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi Laus85,

Zelf had/heb ik dit ook....

Kzit nu 4 dagen voor mijn vermoedelijke NOD (ivm onregelm. cyclus)

Kweet wanneer mijn ei is geweest (positieve test) en heb denk ik ook een innestelingsbloeding gehad. Precies de dag na deze natuurlijk hopelijke innesteling heb ik hele volle borsten, ik schrok er zelfs van toen ik ze in de spiegel zag.

Ook wat jij beschrijft van de tepels, alleen zijn ze bij mij niet echt gevoelig maar super zacht "althans dat zegt mijn man" ook heb ik heel erg dikke aders er over lopen.

Verder niks/noppes nada.... of wel, al sinds mijn ei eigenlijk vrijwel bijna geen afscheiding.

Vandaag en gister heel licht positief getest, ik ga er van uit dat mijn cyclus 33 dagen is (gewoon 14 dagen na mijn ei geteld) dus dit zou 10 maart zijn.

Het zou dus best kunnen met deze verandering in de borsten, zelf heb ik het nooit eerder gehad en we zijn nu 7 /8 maanden aan het proberen.

succes!

Deel Deze Pagina