bijna flauwgevallen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 2 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik zat gisteren te bellen met mn vriend en opeens voel ik me niet goed.
    alles begon te draaien,en moest me f goed vast houden aan de stoel!
    mn vriend maakte zich gelijk zorgen en mij zat het ook niet lekker dus heb ik gisteren de huisartsenpost gebeld op advies van mn vriend en van mn moeder(waar ik nu ben)
    vertelde dat ik net 4 weekjes zwanger ben en wat er gebeurde.
    moest even wachten want ze ging even met een arts overleggen.
    blijkt dat ik hoogstwaarschijnlijk een lage bloedruk heb ivm begin zwangerschap.
    moet het rustig aan doen en in de middag eventjes gaan liggen :rolleyes:
    ik vertelde ook dat ik een menstruatiepijn onder in mn buik had en dat ik me tocht beetje zorgen maakte maar dat hoefde ik niet te doen want het schijnt heel normaal te zijn,omdat de baarmoeder groeit en plek inneemt en dat soort gelijke pijntjes geven..
    oefff opluchting dus!!!
    het gata nu met duizeligheid weer prima,voel me alleen flink moe ;)
    maar geen neiging tot flauwvallen meer gehad gelukkig!
    mja tis geen straf om in de middag even lekker op bed te liggen,kat ernaast,filmpje in de dvd speler en ff rusten ;)
    mja hopen dat het wel weg blijft!!

    XxX,Zwangere Denise :D
     
  2. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nou, gelukkig dat je je weer iets beter voelt en een beetje gerust gesteld bent....het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.
    Jij bent zeker nog zo gewend aan het plaatsen van berichten in de rubriek "zwanger worden" dat je vergeet dat je sommige berichten nu ook bij "zwanger" kunt posten hihi.

    Groetjes Noralien
     
  3. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    pff gelukkig maar dat je je wat beter voelt zeg!!

    dat is niet leuk!!

    doe maar rustig aan en ga er lekker van je kindje genieten!!

    Kus Gesina
     
  4. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    haha ja jij kunt nu gelukkig ook bij zwanger zijn posten gefeliciteerd en rust maar lekker uit het is idd voor een goed doel .
    Als je een lage bloeddruk hebt moet je toch meestal zoute drop enzo eten want dat zei de ha tegen mij toen ik dat had maar ik was niet zwanger .Ik weet niet of dat verschilt maar hebben ze daar iets over gezegd?

    Liefs caroline
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    oops ik dacht dat ik bij zwanger had gepost maar dat was niet :oops:
    sorry :oops:
    ik moest gisteren met mn benem omhoog liggen,haha...erg charmant ;)
    ben wel blij dat het niks ergs is,haalde ff alle rampsenarios in mn hoofd..
    hoe onzeker kan je toch zijn he in het begin van een zwangerschap :rolleyes:
    ook omdat ik die buikpijn heb enzo....maar dat is niks ergs zei ze *Pfieuw*
    ik dacht dat drop niet goed was bij een zwangerschap??
    of heb ik dat mis?

    ben ondertussen druk op zoek naar een verloskundige in Purmerend ;)
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Drop kan een hoge bloeddruk veroorzaken, maar daar hoef jij je dus al helemaal voorlopig geen zorgen om te maken! ;)

    Enne...die onzekerheid hoort erbij hoor, en niet alleen in het begin! :D
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ben soms nog wel goed duizelig en dood moe!!!
    of ik niet heb geslapen zo moe(of lui ;) )

    ik ga me er geen zorgen meer om maken in ieder geval,het gaat weer beter dan 2 dagen terug :D
    enne..dropjes...
    ik ga ze maar in mn tas stoppen als ik een keer op straat dizzy wordt ;)
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik ken het ook. Ik val snel flauw en heb er nu veel last van. Zeker als ik stil moet staan. Gelukkig voel ik het aankomen en kan ik er dan wat aan doen.Hopelijk heb je er geen last meer van. Liefs Jenny
     
  9. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ben nog nooit van mn leven flauw gevallen *klopt af*
    ik wist niet wat me overkwam!
    zat gewoon te bellen met mn vriend en opeens begon alles om me hen te duizelen,en ik hing ineens zowat over het buro heen,mar ben niet knock out gegaan gelukkig.
    mja het schijnt erbij te horen.
    ik moet nu elke middag ff rusten,mja dat kan ik niet,heb altijd peper in mn reet om het zo maar te zeggen hehe!
    vanavond ga ik ff oppassen op de 3 kids van mn zus,die liggen in ieder geval op bed dus ik ga een dvdtje kijken,doe ik toch ff rustig aan ;)
     
  10. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Hoi Denise,

    Je vertelde dat jij last hebt van een soort menstruatiepijn, ik heb ook dit gevoel, het voelt als kleine steekjes in de onderbuik. Ik maakte me er ook al zorgen om en ik ben blij om te lezen dat dit normaal is.

    Alleen vervelend voor je dat je bijna bent flauwgevallen. Gelukkig is het goed afgelopen.

    Groetjes
     
  11. juffie

    juffie Lid

    30 dec 2005
    7
    0
    0
    onderwijzeres
    Belgiƫ
    Hoi,
    ik heb dit bij mijn 2 vorige zwangerschappen ook heel erg gehad. Nu gelukkig nog niet.
    Maar mijn gyn zei dat dit echt geen kwaad kan, een lage bloeddruk is veel minder erg dan een hoge! Na een tijdje voelde ik het aankomen, en kon ik meestal tijdig naar buiten of op de grond gaan zitten of liggen. De collega's waren op de hoogte.
    Ik had ook vooral last wanneer ik ergens moest aanschuiven waar het druk was en warm. Soms keken de mensen dan erg raar op als ik ineens erg begon te zweten of ging zitten!!
    Ik zou me er niet teveel zorgen over maken!
     
  12. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb het gelukkig niet meer zo erg als die ene keer.
    merk het wel voornamelijk nog later in de avond dat ik echt weer duizelig word!!!
    ook heb ik nog steeds soms die soort van menstruatie pijn gevoel in mn onderbuik!
    maar er komt gelukkig alleen witte afscheiding uit( sorry voor detail :oops: )
    ben wel onwijs bang dat het mis gaat ofzo,kweet niet hoe dat komt!
    heel vervelend!
    vooral die pijntjes onderin mn buik,en steeds lijk ik te voelen dat er wat mee uit komt van onder en is het enkel wittig spul :oops:

    voelde gisteren aan mn buik en voelt ietsjes harder dan normaal :D
    zit een klein bobbeltje ook hihi!!!
    mn moeder zag het zelfs :D
     

Deel Deze Pagina