pffff

Discussion in 'Zwangerschap' started by annekulpe, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    even zeuren hoor...

mn vriend die snurkt zo vreselijk hard de laatste tijd! ik lig dus de hele tijd wakker en op een ander bedje gaan liggen zit er niet in, want die is er niet! ik ben helemaal op! s'avonds begin ik weer een btje bij te komen en zodra we in bed liggen begint t weer :cry: en t gaat maar door!

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    En als je je vriend een por geeft? Die van mij gaat dan op zijn zij liggen en dan snurkt ie minder.

Succes! Groetjes Miep

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ken iemand die dan gewoon heel zachtjes zegt: draai je eens om. En dat doet hij dan en het snurken is voorbij...

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nee dat helpt niet , want dan draait ie zoh weer om , en net als ik denk t stil....begint t weer....

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Klinkt misschien gek, maar hij zou eens wat Vaporub op kunnen smeren. Dat maakt de luchtwegen beter vrij waardoor het snurken misschien verminderd. En anders: oordopjes ("Ohropax" gemaakt van wax, niet van schuim! --> die doen zeeeeeer!)

Veel succes meid...

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Nou, das lekker dan! Wat misschien kan helpen is hem een tennisbal op zijn rug te binden. Dan kan hij niet meer op zijn rug draaien. Is misschien een beetje raar, maar jij kunt dan ten minste wel slapen. Moet ie maar iets voor over hebben vind ik. Hij moet jouw ook je nachtrust gunnen.

Er bestaan ook anti-snurk neusknijpertjes. Maar geen idee waar je die kunt krijgen.

7. MarieLize

MarieLize Actief lid

Jul 16, 2006
    431
    0
    0
    Bij ons werk dat perfect: mijn vriend snurkt alstie op z'n rug ligt en ik vraag hem zachtjes zich om te draaien, en dat doettie dan ook. Hetzelfde met een andere tik van hem: hij houdt z'n adem in, in z'n slaap en ademt dan met luid gekreun weer uit. Als ik hem vraag oftie wil ademhalen is het meestal opgelost. :D

Anders is dit mss een idee:
    http://www.snurken.info/

of idd oordopjes, die gebruik ik ook sinds ik slechter slaap. Works like a charm!

8. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

Jun 6, 2006
    220
    0
    0
    Een vriendin van mij gebruikt ook oordopjes! Volgens haar helpt het perfect! Het is niet zo dat je het helemaal niet meer hoort maar het dempt het geluid. :p

9. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Oh...vreselijk...ik zit in het zelfde parket.
    Die van mij snurkt alsof hij het hele bos om zagen gaat.
    Ik geef em wel es een por of een schop tegen zijn benen, dan draait hij zich om en gaat gewoon weer lekker verder..... ben dus ook erg benieuwd of er nog meer bruikbare tips zijn.

Gr,
    Hillegonda

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel

Ooooooooowh, dat doet die van mij ook!
    ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO irritant :confused: :)

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hou maar op!
    was zaterdag om 7 uur wakker omdat meneer de HELE nacht snurkte! en aanstoten of omdraaien helpt helaas niet hahaha

succes meid!

12. Annie25

Annie25 Actief lid

Aug 4, 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Yep, hier het zelfde probleem,

Maar ook dezelfde oplossing, porren en schop en zeggen dat ie zich moet omdraaien en het is afgelopen. Nou hoor ik de volgende ochtend dat ik er ook wat van kan(schaam, schaam)

Die oordopjes die lijken mij wel wat, hoop alleen niet dat ik dan door de wekker heen slaap.

Leuke smoes voor de baas.....

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik slaap al 12 jaar met oordoppen in en heb geen enkel probleem meer met mijn snurkende man...

14. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hier ook hetzelfde probleem, hij is vandaag naar
    de dokter, want hij moet er voor geopereerd worden. Ik blij :):)

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb precies het zelfde probleem.. Maar heb hier al jaren last van ... Ik gebruik zelf al jaren oordopjes en ik probeer altijd eerder dan hem te slapen... en als ik het snachts toch hoor dan geef ik hem een por :) heb al geprobeerd om in de logeer kamer te slapen maar dan lig ik weer niet lekker omdat ik dan weer niet naast hem lig hahaha

16. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
  17. MarieLize

MarieLize Actief lid

Jul 16, 2006
    431
    0
    0
    Uh-uh! :)

Veeeeeel irritanter zelfs dan het gesnurk bij m'n vriend, omdat dit hardnekkiger is en niet op te lossen valt met een andere slaaphouding. Vandaar ook de oordopjes... :D

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Mijn vriend is er ook zo een.

Op z'n rug snurkt ie het meest/hardst, en dat is nu net z'n favo slaaphouding natuurlijk :( Hij krijgt van mij ook regelmatig een por en als ie dan op z'n zij gaat liggen is het gelukkig wel weer stil.
    Maar dan moet ik wel snel in slaap vallen want het kan maar zo dat ie zich binnen 5 min weer op z'n rug draait en dan begint het feest weer opnieuw!

Heb er nu ook extra last van omdat ik zo ontzettend licht slaap. Ik schijn btw ook veel te snurken de laatste weken hihi, maar hij heeft het geluk dat ie zo ongeveer overal doorheen kan slapen, de geluksvogel!

19. Niet meer actief

hihi, ja, maar jij hebt een excuus, zwangere vrouwen maken meer slijm aan of iets dergelijks :)

Mijn schoonvader heeft er ook altijd vreselijk veel last van gehad en heeft werkelijk alles geprobeerd, neusnetje, beugel, zelfs een operatie geloof ik, maar of het werkt...
    Mijn mannetje kreeg ook altijd van iedereen te horen dat hij er last van had, maar ik hoor em maar zelden. Meestal als we op vakantie zijn en hij op een verkeerd kussen slaapt, zijn eigen kussen werkt het best.

Misschien helpt een hoger kussen?

20. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    Mijn man snurkt ook erg. Wij hebben elektrische lattenbodem en dan moet hij die van mij omhoog (stukje natuurlijk) zetten en dan snurkt hij niet. Helpt perfect!

Share This Page