Hallo meiden, ik ben hier een tijdje niet geweest omdat ik thuis zit met bekkeninstabiliteit. heb erg veel pijn. maar vorige week heb ik de 20 weken echo gehad en alles zat er op en eraan. Ook het geslacht was te zien en het is een koningskoppel We krijgen een zoon en een dochter. Toen ik het hoorde kon ik me geluk niet op. Me vriend en ik hadden een weddenschap over het geslacht. als hij het fout had moest hij 2 kledingpakjes kopen en als ik het fout had moest ik 2 pakjes kopen. en je raad het al: Mijn gevoel zei 2 meiden en me vriend zei meid en jochie. Dus ik kon op zoek naar 2 pakjes. Weddenschap was leuk alleen nog veel leuker was de echo die we meekregen en dat alles oke was. Wou dit ff met jullie delen iedereen een knuf xxxjessey
Wat super! Van alles wat zou ik maar zeggen Geniet ervan, heel speciaal 2 van die druktemakers daarbinnen.....
Dat kan je wel zeggen ja en de drukste is de meid. dus er staat me nog wat te wachten hahahahaha xx jessey I'm so excited
wat leuk een jongen en een meisje van harte gefeliciteerd nu nog een tijdje wachten je bent in ieder geval al over de helft. de komende periode gaat super snel geniet er lekker van. groetjes esther