slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Umm85, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hallo meiden,

    Even een vraagje vanaf hier:

    Ik had maandagmiddag echt last van 'draderig slijm' het klinkt misschien raar maar kon het zowat eruit trekken. Heb die avond en gisteren geklust, ook de hele week voor die maandag heb ik geklust (dagelijks). Maar vanaf gister heb ik echt last van hele dunne afscheiding het loopt er gewoon uit, het is zo dun als water. Is dit allemaal normaal? En ik weet er nog niet zoveel van, maar is dat draderige slijm een teken van een naderende ovulatie of is dan al geweest?

    Alvast bedankt Meryem
     
  2. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je kunt het niet meer zo goed zien als je geklust hebt omdat het zich dan vermengd met het sperma, dus helaas..ik kan je hier niet mee helpen
     
  3. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Als je opmerkt dat het slijm meer draderig wordt dan anders dan is dat meestal een teken dat je eisprong op komst is, dat kan nog een aantal dagen duren. Maar als je het echt wil weten zou je beter ovulatietesten gebruiken. Overigens schijnt het beter te zijn om de dag te klussen omdat de kwaliteit van het zaad vermindert bij elke dag klussen.
    Benieuwd of je zwanger zal zijn na al dat klussen :D
     
  4. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En als dat slijm dan over is? Want ik heb nu eigenlijk helemaal geen afscheiding meer, alleen een beetje wittig droge afscheiding (amper iets). Kan het dan zo zijn dat de eisprong voorbij is? Want dat draderige slijm is toch juist ervoor dat de spermazaadjes zich er beter in kunnen verplaatsen?

    Alvast bedankt..
     
  5. Mickey06

    Mickey06 Actief lid

    2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ja als je eisprong is geweest dan wordt het slijm weer wat 'droger'. Bij mij is het dan wit, melkachtig en cremestructuur. En voor de eisprong doorzichtig en slijmerig. Ik hoop voor je dat het raak is!

    Liefs Mickey
     
  6. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte..

    Voor jou ook succes meid, zie dat je al een tijdje bezig bent.. Hoop het echt deze maand!
     
  7. Mickey06

    Mickey06 Actief lid

    2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Tja...pfff... ik ben een beetje negatief gaan denken na al die maanden. Zo van; t zal toch wel weer niet.. Maar ja, we zien wel.
     
  8. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vruchtbaar slijm was bij mij: waterig en niet dat ik er draden van kon trekken.

    Sperma kan ook 'vreemde' dingen doen met je slijm (en glijdt er ook weer uit - voelt waterig aan).

    Na verloop van tijd ga je het wel herkennen - als je vrijt buiten je vruchtbare periode bijvoorbeeld. Ik hoop natuurlijk dat je het niet hoeft te gaan herkennen en gewoon over een paar (ff kijken naar banner) nee 12 dagen met een positieve test in je handen staat. Voor echte zekerheid - blijven 'klussen' ;)
     
  9. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hoe herken je het verder nog dan?
     

Deel Deze Pagina