Slijm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Vannacht lag onze baby heel erg te knorren, alsof zijn neus dichtzat maar dat was het eigenlijk niet. Leek meer vanuit z'n keel te komen. Heeft ook klein beetje een hoestje zo af en toe(droge hoest). Net na t drinken en bij t boertje laten spuugde hij wat melk met slijm uit terwijl hij normaal gesproken nooit spuugt of wat teruggeeft na de borstvoeding. Kan t zijn dat ie wat last heeft van slijm ofzo? Of verkoudheid? Wat kan ik er aan doen? Heb vanmorgen wel neusspray van rhinomer baby gebruikt.

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik herken dat wel. Mijn zoontje slikt veel slijm in als hij verkouden is, of snot... Als hij dan overgeeft is t ook allemaal slijm....

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    hier idd ook als ze verkouden is!

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dan is hij misschien toch een beetje verkouden en zit t slijm meer in z'n keeltje ofzo? Vannacht heb ik er erg slecht door geslapen want was steeds bang dat ie geen lucht kreeg en was de eerste keer dat hij dit zo deed dat knorren hele tijd! Wat kan ik er het beste aan doen? Toch neusspray gebruiken? Is zout oplossing

5. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft presies het zelfde,
    Ik had gister een pompje gekocht om zijn neusje leeg te maken omdat ik dacht dat het ze neusje was dat dicht zit in de nacht
    Maar het bleek vanacht dus niet alleen ze neusje te zijn wat vol zit met slijm ook ze keeltje, hij moest er af en toe gewoon van huilen als bet ademen niet zo makkelijk ging. :( zo zielig ik kon der ook slecht van slapen vanacht hij is pas 5 weekjes oud. Hoop dat het vanacht minder erg is

6. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Mijn dochter heeft er ook last van, echt vanuit de keel dat er veel slijm zit. Ik gebruik zoutoplossing, 2x per dag en dat lijkt vooralsnog goed te helpen!

7. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Mijn zoontje was ook zo verkouden.
    Neusje vol snot e.n slijm bij spugen.
    Een flesje kamillethee doet wonderen.
    Ik geef ook bv en kamillethee kan geen kwaad!

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok kan ik ook even proberen! Geen idee of hij dat wil, gaf jij het voor of na de voeding? Hij hoest en niest ook en beetje traan oogjes. Vannacht koorts opgemeten maar was 36,8 dus goed neem ik aan.

Deel Deze Pagina