Vannacht lag onze baby heel erg te knorren, alsof zijn neus dichtzat maar dat was het eigenlijk niet. Leek meer vanuit z'n keel te komen. Heeft ook klein beetje een hoestje zo af en toe(droge hoest). Net na t drinken en bij t boertje laten spuugde hij wat melk met slijm uit terwijl hij normaal gesproken nooit spuugt of wat teruggeeft na de borstvoeding. Kan t zijn dat ie wat last heeft van slijm ofzo? Of verkoudheid? Wat kan ik er aan doen? Heb vanmorgen wel neusspray van rhinomer baby gebruikt.
Ik herken dat wel. Mijn zoontje slikt veel slijm in als hij verkouden is, of snot... Als hij dan overgeeft is t ook allemaal slijm....
Dan is hij misschien toch een beetje verkouden en zit t slijm meer in z'n keeltje ofzo? Vannacht heb ik er erg slecht door geslapen want was steeds bang dat ie geen lucht kreeg en was de eerste keer dat hij dit zo deed dat knorren hele tijd! Wat kan ik er het beste aan doen? Toch neusspray gebruiken? Is zout oplossing
Mijn zoontje heeft presies het zelfde, Ik had gister een pompje gekocht om zijn neusje leeg te maken omdat ik dacht dat het ze neusje was dat dicht zit in de nacht Maar het bleek vanacht dus niet alleen ze neusje te zijn wat vol zit met slijm ook ze keeltje, hij moest er af en toe gewoon van huilen als bet ademen niet zo makkelijk ging. zo zielig ik kon der ook slecht van slapen vanacht hij is pas 5 weekjes oud. Hoop dat het vanacht minder erg is
Mijn dochter heeft er ook last van, echt vanuit de keel dat er veel slijm zit. Ik gebruik zoutoplossing, 2x per dag en dat lijkt vooralsnog goed te helpen!
Mijn zoontje was ook zo verkouden. Neusje vol snot e.n slijm bij spugen. Een flesje kamillethee doet wonderen. Ik geef ook bv en kamillethee kan geen kwaad!
Ok kan ik ook even proberen! Geen idee of hij dat wil, gaf jij het voor of na de voeding? Hij hoest en niest ook en beetje traan oogjes. Vannacht koorts opgemeten maar was 36,8 dus goed neem ik aan.