zwangerschaps test sensitest midstream

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2801, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2801

mama2801 Niet meer actief

wie heeft er met senitest midstream (is met zon hartje)
    ook een dun pen streepje positief getest?

ik ben aan de pil, gegaan na 3 miskramen om me cyclus weer beetje op orde te krijgen,
    nu merkte ik wel laaste week me buik wel heerl erg dik aan het worden was en voelde me ook zo anders. Savonds als ik op bed lig lijkt het ineens of ik harde buiken krijg (zon gevoel zeg maar)
    dus nu net getest en kreeg een 2de streepje ook roze maar een dun pen streepje zeg maar dus niet even dik als de test lijn maar wel duidelijk een 2de streep...
    ben zo onzeker na de miskramen na onze zoon....
    slik nu vanavond de pil niet meer en wacht op eventueel menstruati als die gaat komen

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja ik had ook zo'n ministreepje met die test met dat hartje.

succes

gr kim

3. mama2801

hoi kim
    dankje voor je reactie
    ik heb net een eigen merk test van dirkx gehaadl en er was n vriendin op bezoek die zag ook lichte roze streep maar net zo breed als controle streep alleen clear bleu zegt negatief?
    clear bleu heeft toch meer hcg nodig?

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

de digitale heeft meer hcg nodig. maar ik zou het morgen even met ochtendurine proberen!

gr kim

5. mama2801

hoi kim
    nou nog eens getest vanochtend met clear bleu, weer negatief en vanmiddag me senitesten binnen gekregen (gisteren een raare positiefe sensitest) en nu 2 negatiefe sensitesten! dus denk ook dat die dirx test toch wel indrooglijntjes zijn geweest... dus ga ervan uit ik niet zwanger ben!
    in april willen we er weer echt voor gaan

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke meissie

nou jammer . maar ja in april lukt het helemaal en dan zul je zien dan heb je het niet anders gewild

gr kim

7. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    ook ik heb nu zo'n streepje op mn sensitest..
    Ga er ook maar vanuit dat het indrooglijntje is..

8. mama2801

nou lievelief die van jou ziet er echt wel positief uit hoor! die van mij kreeg ik niet eens op de foto zo onduidelijk en dun..

Deel Deze Pagina