slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    wat naar voor je elke! :(

foliumzuur te veel? :S wat een mieperd! is juist goed hahaha! :)
    puuuh wat een HA.. plak em achter het behang!

maaruh nog steeds geen bloed! dat is aan de ene kant wel heel positief! :D

misschien als je morgen test dat je toch een mooie test in handen krijgt! zou wel onwijs gaaf zijn! :whistle:

laat het wel ff weten heh?

(doe morgen zelf ook testen mits ik niet ongi opsta)

succes! zal voor je duimen [-o<

2. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    @ elke ow en wat ik ook wel lees hier, is dat sommige pas na 2 weken positief testen, heel vaag, maar heb het al een aantal keer gelezen. (wil je niet gek maken, maar het zou zomaar toch kunnen)

@zus heb je alweer een test gedaan? meer info?

@mona las dat jouw testen steeds licht blijven. misschien toch ander merk proberen?

@ all hoe is het met jullie? is het wachten nog een beetje uit te houden of maken jullie jezelf al gek?

3. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    dames, ik vind het echt super spannend.. ben al over mn gemiddelde (29.4) cyclus heen.. :D hahaha :)

ben zoooo benieuwd.. morgenochtend testen. ben zo bang dat die negatief is.. :(
    als het niet zo mag zijn wil ik wel gewoon meteen ongi worden! :rolleyes:

misschien nog totzo en anders tot morgen!

groetjes kanjer

4. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    ja woensdag een test gedaan, maar negatief.. en net... rood.. dus toch m'n ongi denk ik. shit! Balen...... ik heb ook krampjes...
    dan op vakantie dan maar flink klussen!

5. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    achneej! das ff balen!

wat je zegt dan maar weer lekker aan de klus! (in de vakantie is het toch weer net even anders heh :D)

nou hopen dat het aankomende keer raak mag zijn! veel plezier met klussen alvast!

6. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    ja bedankt! wel balen, maar ja was ook te mooi om waar te zijn in 1 x raak he... op vakantie heb ik altijd extra zin dus dat komt goed! haha.
    Net nog bij m'n vriendin geweest en met haar 4 maanden oude baby geknuffeld ooooh en dat is zo'n schatje! ik wil ook!

7. mona23

mona23 Niet meer actief

@ elke,

wat een prutser ( haha) die huisarts van jou.
    Hopelijk test je morgen vet positief. Hoe voel je je nu? En anders even afwachten tot dinsdag, ik weet het, het is erugg lang.
    geduld is ook nooit mijn schoonste zaak geweest.

Ik heb af en toe wat krampen, en ik merk dat ik een goede neus heb. Ruik echt alles.
    Nog geen ongi te bekennen, maar ook geen vet posi test.
    Misschien haal ik wel een test van de apotheek, maar daar werken mensen die ik ken. Heeft de apotheek ook een geheimhoudingsplicht?

8. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    weten jullie hoe dat pendelen werkt? Ik heb al naar 2 mensen een mailtje gestuurd, maar krijg geen reactie.. ?

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Elke, lekker HA. Ik zou hem ff laten weten dat ik er niet van gediend ben. Dinsdag pas uitslag?

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Kanjer, was idd van plan om morgen nog eens te testen. Maar heb net nog eens een ovu-test gedaan en daar was nu amper een 2e streepje op te zien dus denk echt niet dat het iets zal zijn... :(
    Maar ik laat het je zeker weten! Ik duim voor jou ook!

Olly, spijtig! *knuffel*

Mona, ik heb heel af en toe wat krampjes in m'n buik/rug (lichte ongi-pijn) maar dat is ook echt alles. Voorbije dagen had ik elke avond een vrij donker 2e streepje op ovu-testen maar nu heel licht... Ik weet het ook niet meer, zenne. Word er zo wanhopig van!
    Ik weet dat we nog niet zo lang bezig zijn en ik zou het op zich niet zooooo'n ramp vinden als het nog niet was, weet dat er anderen zijn die véél langer moeten wachten maar ik wil alleen maar weten waar ik aan toe ben... *snif*

Vliegje, ik had van de vroedvrouw tijdens het kinderwensspreekuur een lijstje gekregen van dingen die ik moest laten nakijken in m'n bloed. Hij heeft dit lijstje overgeschreven maar er niet bij nagedacht om m'n HCG ook even te testen, terwijl ik wel gezegd had dat ik nog niet ongesteld was.
    Maar ik neem het hem niet kwalijk, zenne. Het is echt een hele lieve dokter en hij staat echt dag en nacht klaar voor z'n patiënten! (letterlijk!)
    Dus ik ga er hem niets van zeggen, vergissen is menselijk... ;)

11. Elke1984

Olly, als je een mailtje hebt gestuurd, zal je uiteindelijk wel antwoord krijgen. Kan erg lang duren, die mensen verdrinken echt in de aanvragen. Ik heb een maandje moeten wachten op een reply, denk ik.

Je moet je naam, geboortedatum en vraag in de mail plaatsen.

Liefs.

12. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    oh ok bedankt! die dingen heb ik er niet ingezet, dan ga ik het opnieuw proberen.

Ongi zet nog niet door.... hoop?!

13. Elke1984

Olly, in het forum van de 'lounge' staat wat informatie over pendelen. Lees dat eens door en dan krijg je ook een overzichtje wie er nog aan pendelen doet!

Ik hoop met je mee!

14. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Daar ben ik weer, gisteren was ik hele dag niet thuis.

Gisterochtend was test nog steeds negatief. Nu ga ik morgen of pas maandag testen. Ik heb nog steeds wel lichte kwaaltjes.

Ik baal een beetje, want volgende week met vakantie en zou leuk zijn als ik dan wat weet. Dus of een positieve test of dat mijn ongi is aangebroken. Om nu weer naar de HA te gaan, heeft denk ik geen zin. Mijn eigen HA is er ook niet eens.

Ik heb ook meerdere mensen een pb gestuurd om te pendelen, maar wacht rustig af.

Dames op de wachtenbank, spannend! Ik hoop met jullie mee.

15. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    hoi dames...

ik baal flink :cry: dikke negatieve test! grrrrr! :(

nog geen ongi.. dus afwachten maar..en als ik het na dag 34 van mn cyclus nog nie ongi ben misschien dan nog xtje testen, maar ga er toch echt vanuit dat die ongi wel gaat komen. (vind het wel raar. zie mn cyclus onder mn banner. dacht dat mn cyclus nu wel kort zou blijven heheh...)

ksnap er niks meer van.. vaag lichaam... ](*,)

ik blijf voor iedereen duimen voor meer duidelijkheid. want dit is ook niks! :(

16. Elke1984

Zus en Kanjer,
    ik heb vanmorgen (vanmiddag...werd pas wakker om 12u) ook nog eens getest maar niks...
    Ben er nu toch écht wel van overtuigd dat ik niet zwanger ben, 'k voel helemaal niets!
    Wil gewoon ongi worden en opnieuw kunnen beginnen!

*zit met haar duimen te draaien op de wachtbank*

17. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    hier de ongi ook nog niet doorgezet. Ik heb bij het afvegen roze/rood/bruin verlies, maar heeel weinigl... ik vind het best wel eng hoor! ik durf niet te testen... als het morgen nog niet doorgezet is ga ik weer een test doen. Ben best bang dat het misschien toch raak is en misse boel is...

18. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    @ Elke en Olly,
    wow ik herken jullie gevoel. Dit is superhard in je baalbad zitten. Vorige maand had ik dit ook, het ergste is niks weten. Het zou nog liefst gewoon ongi willen worden, zodat je verder kan. Maar geen :evil: en een neg test, daar word je gewoon wild van.
    Ik hoop dat jullie snel zekerheid krijgen.

Olly, je moet niet ongerust zijn hoor, denk ik. Rare dingen gebeuren er constant als je zwanger bent, of dat hoor je hier wel vaker. Een vriendin van mij werd eerst nog eens ongi en testte twee weken erna pos. Echt alles is mogelijk.

Liefs

19. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    @ Luna, nou ik begin weer meer hoop te krijgen want vandaag maar een klein beetje roze verlies gezien en vanaf een uur of 2 vanmiddag niks meer. Wel enorme steken tijdens een klein wandelingetje.. ik hoop stiekum dat het goed gaat..

20. Elke1984

Luna, idd! Ik zou nu echt gewoon ongi willen worden... :(

Olly, ik hoop het zoo hard voor je! Doe je morgen een testje?

Share This Page