slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    ik wil wel, maar durf niet... straks is ie weer negatief.. ben morgen 4 dagen overtijd. 'k moet er nog even over nadenken..

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

'k Begrijp het... :-/

3. ignacia

ignacia Lid

Jul 3, 2008
    5
    0
    0
    ja als je dan toch ongesteld moet worden dat gelijk maar!
    ik kan dinsdag testen..ik ga niet eerder testen omdat ik mezelf dan alleen maar gek maak wanneer hij negatief is...
    wij hebben deze maand de eerste iui behandeling gehad dus mijn menstruatie moet ongeveer 14 dagen na mijn inseminatie zijn...dus het kan niet heel veel later komen.. dat is wel lekker....
    je hoeft dan niet lang te wachten!
    ik vind het allemaal heel spannend.....
    ben benieuwd naar de anderen! we horen!

groetjes ignacia

4. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    even een heel andere vraag.. wat eten jullie zoal? ik vind het best moeilijk om 7 dagen in de week gezond te eten. Ik ben namelijk ook geen fruit eter.

5. Elke1984

Ignacia, ik duim voor je hoor! Zo te horen word jouw geduld al een tijd op de proef gesteld...

Olly, ik ben in januari met Weight Watchers begonnen omdat ik 5kg te zwaar was. Ik ben ondertussen 8kg vermagerd en voel me nu goed. Daarnaast heeft dat me ook geleerd om gezond (er) te leven. Ik ben al 9jaar vegetariër én heb lactose-intolerantie en heb nu voor het eerst geen tekort meer aan ijzer, vit. B12 etc...
    Ik vind het ook heel erg moeilijk om te blijven variëren: als ik naar de groenteboer ga, kijk ik altijd wat er gewoon het goedkoopste is of in reclame is. Dit varieert heel erg en je weet dat je milieubewust en economisch winkelt want goedkope groenten/fruit zijn normaal gezien niet geïmporteerd. (dus tip 1)
    Probeer verschillende soorten fruit uit, het kan toch niet zijn dat je niet graag fruit eet in het algemeen. Er zal fruit zijn dat je lekker vindt en ook fruit dat je minder lekker vindt. Ik neem 's avonds voor de TV of PC een bord met 2 of 3 stukken fruit (afhankelijk van hoeveel groenten ik al gegeten heb) bij me en eet dit ipv chips, koeken,...

Er is ook een topic in de lounge "wat eten jullie vandaag?". Daar kan je natuurlijk ook heel veel ideetjes opdoen. En op internet vind je ook duizend-en-één recepten. Als je echt denkt dat je niet aan je vitamines komt, zorg dan dat je supplementen slikt (je slikt toch al foliumzuur?!), neem er dan met andere vitamines bij. Bv. Omnibionta pronatal.

6. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    sjonge wat balen zeg voor jullie, die onzekerheid!

en voor degene die ongie zijn geworden, wens ik een goede klusperiode voor de volgende maand!

ik kan me voorstellen dat de rest gek wordt vanonzekerheid.. en ja ik had bij de 1e ook pas na 2 weken een positive test. achteraf ook 2 dagen later uitgerekend, volgens de echo. de verloskundige zei dat het bevruchte eitje soms nog even rondzweeft voordat ie zich innestelt... dus wie weet...
    ik had nu wel meteen een positest

ik heb de verloskundige gebeld. Ik moet er de 29e heen, en daarna op 8 autgustus 1e termijn echo.. volgens haar berekening ben ik nu bijna 5,5 week :rolleyes: we zullen zien op de echo of het klopt

ik hoop alleen niet dat ik een miskraam krijg als ik op tenerife zit... :( dat lijkt me echt de vakantie verzieken... maar goed die kans zit er natuurlijk altijd in...
    voor jullie wens ik alsnog een positieve test (en anders volgende maand!)
    dikke kus tamara

7. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    haha ondertussen alwer veel geschreven...

olly.. ik werk vaak tot 6 uur maar probeer altijd wel gezond en verantwoord te eten, ook voor de 2 meiden is dat natuurlijk nodig.. Ik kook soms vast in te voren of doe op late dienst dagen sla of rauwkost met gebakkenaard... is heel snel klaar.
    Gelukkig lusten de meiden ook graag komkommer, tomaat en rauwe paprika.. altijd handig en erg gezond..
    vind je fruit ook niet lekker als je het door de blender gooit met wat yoghurt?
    spannend dat je ongie nog niet is doorgezet.. ik hoop voor je dat het een innestelings bloeding is..

ignacia.... spannend ik hoop voor jou ook dat t raak is...

8. Elke1984

Idd, diepvries is echt een super handig hulpmiddel om gezond te kunnen eten als je niet zo veel tijd hebt! Alleen 's morgens niet vergeten uit te leggen zodat je 's avonds toch ontdooid eten hebt...

9. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    haha ja anders wordt t nog patat oszo...

nog een tip wat ikwel eens doe:
    bij de AH hebben ze kant en klaar pizza deeg in de koeling, daar zit al een potje tomatensaus bij. daar doe ik dan paprika, champ., salami of ham, prei enz op dan heb je een heel verantwoorde maaltijd..

10. Elke1984

Ik maak ook regelmatig een hele grote pot spaghettisaus (met verse paprika, champignons, broccoli, look, ui, courgette en aubergine) die ik dan invries in porties voor 2 personen. Ik heb dit ALTIJD in de diepvries voor als we laat thuis zijn, geen zin hebben om te koken,....

Pasta met kaassaus en wat groentjes is ook heel snel klaar of mie met wokgroentjes uit de diepvries!

11. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    fruit lust ik wel hoor, maar ik pak het gewoon niet, of 'vergeet' het. als ik moet kiezen tussen een appel en een koek, neem ik de koek..
    Ja ik slik Gravitamon, al een paar weken en verder probeer ik 4 x groente en aardappelen en vlees en vandaag zilvervliesrijst met na yochurt met ananas (uit blik). en 1 x per week patat.. :)

Een innesteling heb je toch voor je NOD?

12. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    nee hoeft niet perse hoor, want misschien is je ei net iets later geweest deze maand of is ie alwel bevricht maar nog aan het rondzweven zoals bij ons de 1e keer...

zelf had ik altijd een dag voor dat ik ongi eerst een beetje roze dan even niks en dan een daglater alsnog mijn ongie...(als ik niet zwanger was dus) maar dat hopen we bij jou natuurlijk nu niet
    succes met afwachten...
    enne voor de dames die niet echt iets voelen.. ik voel ook niet echt iets.. vanaf vandaag wel iets moeier maar dat is ook alles. geen pijnlijke borsten meer, geen pijntjes en 0,0 misselijk...

13. Elke1984

Jackisis, ik zie ook niets aan m'n borsten (alleen daarstraks in lingeriewinkel vond ik m'n tepels er precies een beetje anders uitzien) maar geen dikkere borsten, blauwe aders,......
    Ik voel hélemaal niets! Lichaam is me dus ook niet voor de gek aan het houden als het écht niets is (das al goed!).

Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben en me zo gewoon voel en er totaal niets anders is aan me.

14. Elke1984

En die negatieve zwangerschapstesten laten je hoop vanzelf ook wel zakken.

15. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    nou gisteravond laat toen had ik ineens enorme kramp onderin en heel warm en spontaan zere (.)(.), wat nu weer weg is... M'n borsten doen aan de bovenkant wel ietsje pietsje zeer..
    ooh ik word er gek van!
    wij worden vast de NIKS groep :)

16. Elke1984

Hahahahaha!

Alhoewel, eigenlijk is dat niet grappig. Ik wil hier niet bij horen!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!

17. Elke1984

Nee, we zijn niet de NIKS-groep want we hebben Jackisis! :)

18. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    NIKS staat voor: Niet Iene Klote Symptoom! haha

19. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    Haha.. mijn ( . )( . ) zijn wel een stuk groter...
    echt blauwe aders heb ik niet hoor en tepels ook niet echt groter.. wel op de tepelhof wat bultjes...
    het is wel toevallig dat in dit groepje erzoveel onzekerheidjes zitten... niet ongie en nog niet bewezen zwanger...
    mijn naam is trouwens Tamara haha das wat persoonlijker ;)

20. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    @ Elke, ik zie jullie Wiske in je album staan... mijn lieve 4 jaar oude katje is sinds maandag spoorloos verdwenen.... snik, snik Een half jaar geleden onze ook 4 jaar oude kater ook (dood gereden) dus nu niks meer een ook geen posi test! Kun je nagaan hoe IK me voel!

Share This Page