slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Aaah, ok dan zijn we wel de NIKS-groep. En als ik dan toch zwanger zou zijn, wil ik er wel graag bij horen! Anders wil ik NU ongesteld worden!
    Verdomme! Grrrrr....

2. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    olly wat erg... :(
    wil je nog een ander katje?
    wij hebben alleen 3 visjes... verder niets..

3. Elke1984

Oooh, Olly. Vreselijk!
    Ons Wiske is een binnenkat en loopt dat risico dus niet maar als we ooit verhuizen en ze toch buiten kan, sta ik ook doodsangsten uit...

Onlangs zei de dierenarts dat we haar moesten laten testen op leukemie omdat er blijkbaar hier in de buurt een epidemie is bij katten. Als ze positief was, moesten we haar snel laten inslapen. Waren ook enkele bange uren wachten op de uitslag.

Ik hoop dat jullie poes snel terecht is! *duim duim*

4. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    hihi, we worden er helemaal kriegel van. haha. zolang we er nog maar (een beetje ) om kunnen lachen... Manlief mocht van mij een film uitkiezen voor vanavond die Hij leuk vind... ik zit immers toch de hele dag hier. Hij zei al "je kunt beter met die pc van je trouwen" Oeps..

5. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    onze katten waren de eerste 3 jaar ook binnen, of aan een riempje buiten, totdat ze echt de schutting op gingen. Toen hebben we ze maar los gedaan, maar alleen als wij thuis waren, met dit als resultaat... de kater hebben we na 2 dagen bij de buren 2 verderop in de tuin gevonden, de poes die nu weg is is nog niet gevonden.. Maar ik neem er voorlopig geen weer. Doe mezelf en de kat dat niet meer aan! Misschien ooit.. en mocht ik wel zwanger zijn dan vind ik het ook wel fijn dat ik dat haar niet meer heb.. maar die van jullie is echt mooi Elke!

6. Elke1984

Hoezo bij de buren in de tuin gevonden? (toch niet vergiftigd door een duivenmelker? gebeurt hier heel vaak)

Wij hebben onze poes gekregen (boer wilde haar en haar zusje doodslaan), mijn neef heeft haar zusje. Ik was toen (en nog altijd) heel erg blij met haar maar denk niet dat ik haar genomen zou hebben als ik op voorhand wist hoe het zou zijn.
    Ze is heel erg druk, is totaal niet op te voeden, er liggen altijd zoveel haren,.....
    Ik ben bang als er een kindje komt dat we haar weg zullen moeten doen omdat ze overal opgaat en als we haar voor de bevalling niet kunnen afleren dat ze niet in de wieg mag, gaat ze weg! Daar neem ik geen risico's mee!
    Maar dan gaat ze naar m'n neef en daar kan ze zich héél goed uitleven (is op een boerderij).

Ik zou haar wel enorm missen hoor want het is wel een echte flodderkat! Ze is heel aanhankelijk.
    Maar zo stout...

7. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    'k fa ff douchen en ontdekken of ik iets aan mezelf zie.. aders.. buikje.. hahaha

8. Elke1984

Hihihi...wij gaan nog even uit!

Tot gauw!

9. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    mag ik meedoen met niks-groep?

hier namelijk ook nog steeds geen ongi (zooo niet leuk.. of het een of het ander niet NIKS..)

olly wat balen joh dat je poes weg is. :S maar misschien heeft ze een leuke kater gezien en is ze erachteraan gegaan.. :)

(hoop dat er niks ernstigs met d'r gebeurd is)

heb nu mn neefje en nichtje te logeren. allebei tegelijk hahaha zooo leuk! :D (nichtje is 4jr en neefje 1jr) echt onwijs gaaf! (ideetje van mn vriend ... toch wel een goed teken :D :) )

tamara, wanneer ga je echt weg? is wel lekker ff genieten toch? (gaan er gewoon vanuit dat het goed mag gaan bij jou!) hier wordt er voor je [-o<
    dat je het ff weet :)!

liefs kanjer

10. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    haha kanjer.. spannend dus ook nog voor jou!
    wij gaan de 14e weg.. als we de 28e terug komen mag ik de volgende dag naar de verloskundige voor de intake.. altijd weer spannend haha.. dan nog 1 weekje voor de echo...

11. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    daar ben ik weer. Kanjer natuurlijk mag je er bij!
    Ik zag net blauwe aders, zelf 1 tot bijna aan m'n nek! en verder niet natuurlijk :O

12. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    olly.. haha ik zie je al zo staan voor de spiegel.. in vol ornaat en in het volle licht.. man of vriendlief denkt: wat is die aan het doen haha...

wanneer gaat wie nou testen? opnieuw?

13. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    precies jackisis! haha. Nou als ik morgen kotsend wakker word doe ik een test en anders weet ik het nog niet. in ieder geval voor 16 juli want dan gaan we naar Gran Canaria!

14. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    moet ik 13 dagen zonder laptop :(

15. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    haha ze hebben daar overal internet cafe's haha ik ben dr ook geweest.. komt wel goed.. haha
    wij gaan naar tenerife... daar is ook vast wel een pc te vinden... haha

16. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Jackisis, zie jij ook al iets aan je buik?

17. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    Mijn buik is savonds na heteten opgezet.. mijn darmen komen naar boven en dat is te merken dus vooral na het eten. overdag zie je niet echt iets.. als ik goed kijk lopen er aan de zijkant naar mijn liezen wel blauwe adres, die lijken wat donkerder en dikker dan anders...

18. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Dames, ik heb getest en kijk eens in m'n album.. je moet de foto's even openen, dan zijn ze groter. Het is een heeeeeeeele lichte streep....... :)

19. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Heeeei,

oei mag ik nu niet meer bij jullie NIKSgroepje want ik heb twee katten een hond en ben net ongi geweest...?

Wow ja Olly, ik zie een lichte streep maar weet niet wat dat kan betekenen. Het is wel een streep natuurlijk dus laten we hopen dat jij ook een ander groepje kan zoeken. haha.

20. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    w0000w OLLY! Gefeliciteerd! wat gaaf joh! :D

tamaar, das wel lekker hoef je voor je gevoel ook niet zo lang te wachten ! :) lijkt me heel lekker.

hier nog steeds geen ongi. word gek van mezelf..zal het misschien dan toch? :rolleyes:
    (mag mezelf ook niet te gek maken heh..)

ik denk overigens dat ik wacht testen tot na mn langste cyclus dag. dus als ik di nog niets ziet. dan wordt het woe of do testen..

liefs kanjer

Share This Page